Johannesburg

Vrydag

Sunny. Pleasantly warm.

14°C
29°C

7 day forecasts

Volkslied-fiasko

2009-11-15 00:10

Ras Dumisani en sy groep, Afrikhaya, by die Franse blaasorkes.

Foto's   ·   Lesersfoto’s   ·   Nuus in Foto's Stuur vir ons jou foto's  ·  Stuur vir ons jou foto's

Henry Cloete en J.J. Harmse

Wie moet die skuld dra vir die rampspoedige weergawe van die volkslied wat Vrydagaand voor die Springbok-rugbytoets in Frankryk gehoor is?

Die Suid-Afrikaanse ambassade het die Rasta aanbeveel, sê die Franse Rugbyunie.

Bog, sê die ambassade. Die unie het glo ’n lys van Suid-Afrikaanse sangers in die gebied gevra en die ambassade het dit deurgegee, maar geen aanbeveling gedoen nie.

Só erg was dié weergawe van die volkslied dat die Bok-afrigter, Peter de Villiers, dit ná die wedstryd as ’n “klap in die gesig” van die Suid-Afrikaanse span bestempel het.

Die Franse skare in die Toulouse-rugbystadion het egter geskater van die lag vir die Bokke se verleentheid.

Franse rugbyowerhede het gister aan Rapport laat blyk die Suid-Afrikaanse ambassade in Parys het die reggae-sanger Ras Dumisani opgekommandeer om die volkslied te sing.

Dumisani, ’n oud-Durbaniet wat deesdae in Frankryk musiek maak, het met ’n Franse blaasorkes agter hom en twee djembe-tromspelers aan sy sy met ’n skreiend vals weergawe van die volkslied losgetrek.

Dumisani het oor sy woorde geval, hom blykbaar glad nie aan die lied se ritme gesteur nie en lelik oor die hoë note gegly.

Hy het hom in die Afrikaanse gedeelte tot skree gewend toe dit duidelik word dat nóg die note nóg die woorde binne sy bereik is.

Verskeie Springbokke soos Heinrich Brüssow en Bryan Habana het gesukkel om hul lag in te hou, terwyl ander soos Schalk Burger mettertyd ophou sing en die sanger ontevrede aangegluur het.

De Villiers was nie geamuseerd nie.

“Dit is ’n skande en totaal onvanpas. Dit word as ’n klap in ons gesigte beskou, want ons volkslied word duidelik nie deur die Franse gerespekteer nie,” het ’n omgekrapte De Villiers op die perskonferensie gesê.

Victor Matfield was net so vies.

“Dit is ’n emosionele ervaring vir ons. Jy sing vir jou land en speel vir jou land. Dit is kosbaar, soos wanneer jy jou Bok-trui voor ’n toets ontvang. Dit is nie reg dat iemand só daarmee mors nie. Die spelers was nie gelukkig nie.”

Brüssow het gesê hy het aanvanklik gemeen dis snaaks, maar later kwaad geword daaroor.

“Dit was vandag ’n spesiale dag vir Wian (du Preez, wat as Bok gedebuteer het) en nou kom mors iemand dit so op. Dit is veronderstel om ’n groot oomblik te wees en dit was nie,” het Brüssow gesê.

Ryan Kankowski meen ook die grappie het vinnig flou geword. “?’n Mens gebruik die volkslied om jou te inspireer en dit was nie die geval nie. Dit was eerder ’n teleurstelling vir almal.”

Mnr. Lionel Laffitte, kommunikasiehoof van die Franse Rugbyunie, stem saam dat dit ’n ramp was.

“Ons het baie respek vir die Suid-Afrikaners. Soos wat ons altyd met ’n toerspan doen, het ons die ambassade in Parys genader om ’n sanger aan te wys wat die volkslied kan sing. Ons het hulle vertrou.”

Mnr. Shoayb Casoo, gevolmagtigde minister in die ambassade, sê weer die ambassade het ’n aangevraagde lys van Suid-Afrikaanse kunstenaars aan die Franse Rugbyunie voorsien, maar niemand aanbeveel nie.

“Ons kon nie enigiemand aanbeveel nie. Dit was maar net mense van wie ons weet. Ons kon nie vir hulle sê of die mense kan sing of nie.”

Die vermoede bestaan dat die Franse bloot nooit seker gemaak het die man kan wel sing nie.

Dumisani self verstaan nie waaroor die bohaai? gaan nie, berig Sapa-AFP. Hy dink hy het “pragtig” gesing.

“Almal by die stadion het vir my gesê ek het mooi gesing. Nkosi is my liedjie sedert ek ’n baba is – hoe kan ek die woorde nié ken nie?”

Suid-Afrika het die wedstryd met 20-13 verloor.

- Kyk die video by www.rapport.co.za

- Rapport

Lewer kommentaar op dié storie


Stefan 11/15/2009 12:28:41 AM
En nou gaan almal wat kla weereens rasiste genoem word. Hy en Malema sal goed oor die weg kom.
Ons eie skuld 11/15/2009 1:18:20 AM
Die Springbok spanbestuurder het nie sy werk gedoen nie. Ek weet nie eers wie die bestuurder is nie, maar dit is waarskynlik iemand wat net daar is vir die 'show' en onbevoeg is om so 'n basiese ding soos, 'kom ons alles na voor die tyd', te doen.
Gerhard 11/15/2009 2:42:33 AM
Suur druiwe, dit is al wat dit is!
jetwest 11/15/2009 3:19:50 AM
Is daar nog enige iets oor wat die donners kan opf*k??
Tipies 11/15/2009 5:05:13 AM
Ras Dumisani verteenwoordig die nuwe Suid Afrika.
Totaal onbevoeg.
Ontken enige verantwoordelikheid van sy dade.
Prys homself en word ook geprys deur sy ondersteuners.
Hoekom is dit 'n verrassing.
Moenie verbaas wees dat Ras Dumisani nog in die toekoms vereer gaan word deur een of ander regerings instansie.
Hou die pers dop.
Gelukkig vereenselwig die meeste rugby ondersteuners en rugby spelers van Suid Afrika nie die toutjieshare daggakop Kultuur nie.
Frik 11/15/2009 5:39:05 AM
Nou word die Franse weer geblameer deur onse kla-kous Pdv terwyl dit sy ANC tjommies is wat die aanbeveling gemaak het in die naam van transformasie. Natuurlik sal die Ambassade dit ontken want tipies waneer die k... die fen slaan dan word rasisme geblameer. Die ANC regering lewe in n staat van ontkening. Terloops ek dink die ou sal 'n beter lynregter uitmaak as die aap wat in die CB opgetree het ....Miskien moet hulle hul posisies ruil .
Willie 11/15/2009 5:39:13 AM
Ja nee, dit kon 'n mens verwag het. Jy kan die Suid Afrikaanse regering 'n stukkie goud gee en hulle sal dit omskep in 'n hopie str@nt. Dit is hoekom ons land is waar dit is.
Awa 11/15/2009 5:39:17 AM
Wat het hy gerook voor hy gesing het? Dit klink vir my 'n hele paar zolle. Dit maak van die volkslied 'n bespotting-nie dat ek veel hou van 'n "medley" van volksliedere nie. Nkosi beskou ek in elk geval nie as 'n volkslied en ook nie deel van my erfenis/geskiedenis as Afrikaner nie. Dis eintlik meer 'n simbool van onderdrukking soos die landsvlag en knopkierie en assegaai wapen.
Rachelle 11/15/2009 6:34:49 AM
Ek kan nie glo dat hierdie "takhaar" ons land verteenwoordig het nie. Ek skaam my oë uit my kop uit!
Kaltie 11/15/2009 6:45:00 AM
Die volkslied is in elk geval so 'n gebasterde ding, wie gee om? Is dit nou 'n verskoning hoekom die bokke verloor het?
ANDRE 11/15/2009 6:50:39 AM
Uiteindelik sing iemand die volksliedjie presies verteenwoordigend soos ons ou nasie maar leef en beef en aan tjommel, viva rasta . Nooi hom oor vir 2010 vir daai ekstra bietjie Afrika gevoel.
bennie 11/15/2009 6:57:34 AM
Hy was verseker swak gewees, maar het wel waarskynlik beter gesing as wat van ons Afrikaanse sangers sou kon. Ek dink hier aan mense soos zero stem Zak van Niekerk, skreeuloop Robbie Wessels, aangetaste Adam Tas, growwe gorrel gian groen, die groot geliefde koos kombuis en brompot theuns jordaan wat nie eers die woorde jy en jou ordentlik kan uitspreek nie.
SIES 11/15/2009 7:01:52 AM
F@KKEN SIES !!!!!!!!!!!!!!!!
Gert Strydom 11/15/2009 7:05:49 AM
As die regering nie 'n land kan bestuur nie, hoe kan daar van 'n Ambassade verwag word om 'n besluit te neem oor iets eenvoudig soos 'n sanger vir die sing van die volkslied. Die hele fiasko is maar net weereens nog 'n bewys van "As ek 'n verkeerde besluit neem, ontken ek net alles" Belaglike gemors. Iemand behoort die land om verskoning te vra.
Molleen Neale 11/15/2009 7:20:41 AM
Ek dink daar moet 'n lys van "gekeurde" sangers beskikbaar gestel word, en iemand met 'n musikale oor die repetisie bywoon.
Marius Coertze 11/15/2009 7:26:57 AM
Hoera! vir die rasta Dumisani! Hy het die laslappie volkslied gegee wat dit reeds lankal verdien. Dit is 'n lompe, aanstootlike onding wat hoe gouer, hoe beter, eerder moet verdwyn. Ek skakel altyd die klank af, sodra hierdie misvormde affere opkom. Watter god en watter geloof is hier ter sprake? Ons land het'n veelheid van gelowe en 'n veelgodedom. Watter heilige gees is ter sprake? Dis beslis nie die Christen-geloof se gees nie. Dalk 'n soort voorvadergees? Nee, ek is voorwaar bly die volkslied is verneder, want dit is 'n stuk gemors. Pieter de Villiers is meer gepla oor die volkslied as oor die Springbokke se swak vertoning en swak afrigting. Dis 'n veel ernstiger saak as 'n politieke volkslied.
Jacobus 11/15/2009 7:28:07 AM
Gegrond op persoonlike ondervinding met sekere groepe Suid-Afrikaners dink ek die volgende het gebeur: maande gelede vra die Franse Rugbyunie die SA Ambassade vir 'n aanbeveling t.o.v. 'n volksliedsanger. Deels a.g.v. swak organisasie maar grootliks a.g.v. luiheid word dié takie nie betyds deur die Suid-Afrikaners verrig nie, en die Franse moet herhaaldelik om die aanbeveling soebat. Ter elfderure kry hulle 'n raap-en-skraap lys sonder spesifieke aanbeveling. Daar's egter nie tyd om die nodige navorsing te doen nie, en hulle kies noodgedwonge in 'n oomblik van 'groenheid' die gerookte Dumisani. Ek was al baie in 'n soortgelyk posisie. (Nie van gerooktheid nie, OK?) 'n Posisie waar jy krisisbestuur moet toepas a.g.v. ander se luiheid. Eish!
Hari Kiri 11/15/2009 7:35:08 AM
Ja, na die Bokke se twee neerlae, sing hulle nou ook 'n ander deuntjie.
jaycee 11/15/2009 7:39:47 AM
Selfs in die apartheidsjare het SA nie veel meer verkleineerd en bespot gevoel oor sy sport as wat vandag die geval is nie. Om aan te sluit by iemand: Genoeg om van te kots!
Brentie 11/15/2009 7:49:18 AM
Waarom is die bespotting verduur? Net daarnais die laggende skare en spelers opgesweep deur 'n emosie belaaide weergawe van die Frans volkslied.Baie mense sal van my verskil, maar ek voelDe Villiers moes sy spelers van die veld gehaal het en daarop aangedring het dat die Franse voor die partydige skare om verskoningvra.Ja dit sou 'n internasionale konsternasieveroorsaak het, maar wie gee om. Dit soudie Bokke kans gegee het om te hergroepeeren die Franse se opgeblase humeure en emosieslaat bedaar.
RdP 11/15/2009 7:49:39 AM
Die sogenaamde vernedering wat die Reitz 4 die onprotesterende koshuiswerkers aangedoen het is onbenullig in vergelyk met wat hierdie rastafarian swaap die land aangedoen het nie. Julius Malema is sekerlik trots op hierdie tipe aborsie - so bou ANC nasie-trots. Hahaha.
JJ 11/15/2009 7:54:29 AM
Soos met die algemene lewe in die land, is ons maar net besig om ons trots en menswaardigheid te verloor....... Min dinge waarop ons trots kan wees....
Christo de klerk 11/15/2009 8:10:20 AM
hahahahahahahahahahahahahaha
Conrad Brits 11/15/2009 8:13:34 AM
Miskien het dit tyd geword dat SA Rugby hul eie kunstenaar saam neem. Hulle kan dit doen sonder dat dit hulle enige iets kos - los net vir Gold en Muir by die huis want hulle doen buitendien niks nie.
Carl 11/15/2009 8:21:37 AM
As ek so vinnig hier lees het meeste van ons se toleransie vlakke nou hulle perke bereik - waarom duld ons dit? By elke geleentheid waar ek kom - selfs by mense wat ek skaar vir 5 min ken is die onderwerp dieselfde -die land is `n gemors! Ons het wraggies nie nodig om dit te sluk nie!
Alfred 11/15/2009 8:30:12 AM
Wat 'n grap. Ek dog die man het op sy kop geval of was 'gerook'!
Pas elk geval 100% by ons regering. Neuk alles op!! Ek hoop hy sing weer by die opening van 2010!
Chris 11/15/2009 8:37:23 AM
Ons is voor die hele wereld verneder. Kla die swaap van verkragting van ons volkslied aan en gooi die sleutel weg.
Stem saam met Brentie.
Paul.v.H. 11/15/2009 8:38:48 AM
Netjies gesing my "Bra" Netjies!! Dit pas by die ZAR.
Woodgoat 11/15/2009 8:40:17 AM
Honde blaf en katte miaau - nie anders om nie. Alles wat opgaan moet af kom. Dit is die realiteit. Nog 'n realiteit is dat Suid Afrika (soos die res van Afrika) 'n belaglike geword het. Dit sal so aangaan vir so lank as wat die mense wat in beheer is toegelaat word om die besluite te maak. Viva ANC, Viva, julle flippen swape!
Antipas 11/15/2009 8:43:48 AM
Die ou reken hy was goed! Dis ongelukkig hoe dit in die land is. Ons moet perdedrolle vir vye aanvaar, shut up en maak of alles goed is.
Motsenageng 11/15/2009 8:51:05 AM
Hy dink hy het “pragtig” gesing. Die hele land/wereld deur dink die manne hulle doen 'n great job, hulle kom baie mooi reg, kyk net die vet, die blink pakke klere, die blink motors, die belaglik hoe salarisse en voordele!! Te dig om te besef die werklikheid is: julle is VROT in vele opsigte.
danman 11/15/2009 8:55:24 AM
eish..UMSHINIWAMM,UMSHINIWAMM...haha
rean 11/15/2009 8:59:48 AM
As die k@k sleg bokke gewen het was daar nie n probleem met die liedjie nie!
norty 11/15/2009 9:02:15 AM
webster woorde boek:
RAS DUMISANI -

Ras - die uitverkore en regte velkleur

Dumisani - (dommie,sani)
'n dommie wat nie so hoog kan sing soos die sani pas nie.

gevolmagtigde minister -('dommie Ca soo) -
'n persoon met die regte ras en velkleur

aanbeveling - ('am ba sade) - iets wat jy rook as jy belangrik is en tyd vir stront nie.

Rasta - (raas ta)
iemand wat net ta veel raas

ambassade ('amp baas sad e)
iemand wat amper baas wil wees maar sadly cannot be e(ish)

skaampie 11/15/2009 9:03:53 AM
Steeds beter as tv 1 2 en 3
Jax 11/15/2009 9:08:28 AM
Wat 'n skande! Die man kan glad nie eens 'n noot hou nie - wat nog te sê, die Volkslied ken! Geen wonder ons het verloor nie!!! Daar is baie ander mense wat kon gesing het!!! Ek sal graag daai lys wil sien van voorgestelde sangers - waarskynlik die een so sleg soos die ander!!!! SIES!!!! Dis 'n SKANDE!!!
rean 11/15/2009 9:15:00 AM
Ek wonder wie gaan sing as die bokke Saracens of Italie gaan aanpak? Want wie ookal sal die skuld kry vir die bokke se lakse spel! Bokke : blaas eerder jul groot koppe af, dan sal die volksliedere weer mooi word!
Johan 11/15/2009 9:27:05 AM
Ja nee nou sal jellybaby seker weer die rassekaart uithaal. Ek het gedog daar is net twee dinge wat hulle nie kan breek nie, een is n chappie ,en n m................... nou n derde die volkslied . Doet so voort.
Kiwigirl 11/15/2009 9:27:10 AM
Soms, eintlik meer gereeld deesdae, is ek bly en woon nou in NZ!
Simon Australia 11/15/2009 9:30:33 AM
This is a big joke down under,hahahaha.
Koos Karoo 11/15/2009 9:32:15 AM
Dit kon verwag word: 'n aanbevole sanger van die SA Ambassade in Parys! So gaan dit in die res van die land: mense wat geag word bekwaam te wees vir take ver bo hul talente en vermo"ens. Wonder wat die reaksie sou gewees het as 'n wit sanger so 'n gemors van die nasielied (geen volkslied nie) gemaak het.
TB 11/15/2009 9:32:30 AM
Was maar n vervelige week as dit die hoofnuus is. Van wanneer af is dit 'n ambassade se job om 'n volkslied te reel? Ek dag die IRB is aan bewind tydens internasionale wedstryde? As hul nie is nie, behoort hul te wees. Die Franse is maar 'n klomp vuil uile en sal alles uithaal om hul paddabeentjies te laat wen. Slim trick gewees - die een. Volgende keer as hul hier aanland moet ons maar "per ongelukkig" God Save the Queen speel?
Rassie 11/15/2009 9:33:46 AM
Laat hom volgende jaar by die sokker sing en gee hom 'n miljoen rand vir sy moeite.
ras dumisani 11/15/2009 9:38:35 AM
"Somebody tolds me that brudder Peter DE Velliers wasn't heppy about me. But meelljons end meelljon of peepulls was very heppyness about me, everywhe I go peepull tak about it. Dis is a siemply song four lines to seeng as a song very seemply But I'm not afrikanse jast Zulu.

"... Peter what he deedn't like I call RastafarI at the end of dat song."
You mast hev to smoke dat zol when you seeng dat song becos why then you ken not unnerstend dat miening from da werds. nau you stop crrrying and you jast be heppy dat da springboks won da game.
Divan 11/15/2009 9:43:17 AM
Dis dalk a goeie ding dat die wereld die werklike S.A kan sien, mooi my brother.
Herman Le Roux 11/15/2009 9:43:25 AM
Watter "volkslied ? Die sogenaamde volkslied is 'n verraaiers saamgeflanste stuk stront. Pragtig uitgebeeld deur 'n rasta of te wete 'n daggaroker !
Edru 11/15/2009 9:44:39 AM
Waar kan ek die video sien???
Spikkels 11/15/2009 9:51:20 AM
Die trio het deurmekaar geraak, die ou met die tromme het so min ritme gehad, was hy nie dalk die sanger nie? Die sanger weer was so vals hy moes dalk trom geslaan het. Lyk amper soos die span wat die veld ophardloop met die haker op stut. Kyk en leer.
Tiesa 11/15/2009 9:51:39 AM
Klink vir my die Rasta het het stronk of twee gerook voor sy "trip" na die stadion ...dalk miskien die pap pot verruil vir die "durban" pot???
Peter 11/15/2009 9:53:09 AM
Dis duidelik nie die Springbokke, Afrigter of Bestuurder se skuld nie, die reelingskomitee wat die twaksak gereel het wat kastig die nuwe SA verteenwoordig moet afgedank word. Dink Buitelandse Sake moet gerus bietjie kyk na SA se nuwe image wat na buite straal. Tans weerspieel dit presies wat ons nuwe SA van ons volkslied dink. En dit sluit alles in, dienste wat die land bied, en dan praat ek nie wat gaan volgende jaar gebeur met die 2010 sokker wat ons land gaan aanbied nie, chaos as jy my vra.
Pietie 11/15/2009 9:58:12 AM
Dis net `n song mense! Waaroor al die ongelukigheid, ons is tog amptelik a piesang republiek?.
LD 11/15/2009 9:59:21 AM
Dat een Rasta dit nou regkry om soveel vedeling aan te blaas! Ja,hy was bes moontlik gerook. Ja, hy het die woorde vergeet. Die Ambassade was aandadig. Die Franse rugbyunie nalatig - die geheel 'n belediging. Wat ek egter mis is slegs EEN amptelike beswaar van die hoog-opgegewe amptenary van hulle bekke so vol het oor Beast dat hulle nie die tyd het om protokol-fiasko te veroordeel nie. Swak Piketberg!
Leslie 11/15/2009 9:59:53 AM
Kan nie wag om ons maatjie Julius se kommentaar te hoor nie! Gelukkig was dit nie net die wit spelers wat gelag het nie! Nou vir die rassekaart - wonder waar hy hierdie keer een gaan uitkrap!
Ern 11/15/2009 10:00:53 AM
Uiteindelik ! Hier is n kandidaat vir die CEO van Eskom. Hy hoef nie alles op te neuk nie....hy't nou reeds n erkende Internationale reputasie dat hy kan ordentlik op mors. Hy lyk soos n politikus, hy sing soos die meeste Ceo's praat. Hy't n "band/gevolg" agterhom wat geen idee het hoe om musiek te maak nie. Net hoe om geraas te maak. Hy is nou die spreekwoordelike MADE IN SOUTH AFRICA - PROUDLY SOUTH AFRICA!!!! Ek aanvaar hy stink ook soos ons politiek !!!AI.....en nou kruip ons swak rugby vertoning ook daar agter, watter goeie kombinasie. Kan SARFU hom asb. vra om die Engelandse volkslied te gaan sing, dan kan ons hulle dalk ook op n emosionele vlak wen ! Mooi gedoen Franse...dit het toe gewerk !
Annie 11/15/2009 10:06:27 AM
Dink die poging het SA verder gesink, as SA waardigheid wil toon moet dit nie so aan die wereld voorgele word nie, wonder watse gemors gaan die 2010 sokker afgee. Weer eens wys dit hoe die nuwe SA se beeld is, swak, nes sy dienste in die land, terwyl sekeres net vir hulleself sorg in die parlement, hoer salarisse, die beste motors, en die werkloses en dakloses krepeer.
h.c 11/15/2009 10:11:02 AM
Dit is duidelik n tipe vuilspel tegniek vanaf die Franse se kant..ja, ons land is treurig, dit is n gemors.. ons dink dis net ons land, ons mense wat hierdie swak dienste ervaar, skrik wakker dis reg oor die wereld so, ek weet want ek bly oor see. maar staan op vir ons landslied, ons het dit dalk nie self gekies nie, maar ons sing dit met trots wanneer ons springbokke wen of verloor, en wanneer jy nie meer in jou land is nie, is dit die mooiste lied. wat vir my skrikwekkend is dat ons wat onself as n gelowige land uitbeeld n "rasta" kry om ons trots "op te neuk"
Hyla 11/15/2009 10:18:30 AM
Is dit die rede vir die verloor van die span en die slegte spel van Kankowski? Ek weet nie baie van rugby nie maar wragtig dit het nie vir my gelyk of die regte mense in daardie span was nie.....Wat die singery aanbetref - dit was n absolute gemors om die minste daarvan te se!!
Johannes 11/15/2009 10:26:57 AM
Vir diegene wat nie rugby kyk nie, en dit misgeloop het (soos ek), iemand het dit reeds op YouTube geplaas. Hier is die adres:

http://www.youtube.com/watch?v=04DVHw1zUhs

Dit is beslis 'n groot skande. Hoe die sanger enigsins 'n lewe maak, gaan my verstand te bowe. Hulle kon eerder die mikrofoon voor een van die Springbokke ingeprop het. Ai tog, so 'n mooi lied, en toe maak hy so 'n gemors daarvan.
Deen Mouton 11/15/2009 10:27:01 AM
As Pieter de Villiers in sy kommentaar na die volkslied verwys as "die ding" dui dit maar op min respek van sy kant af.
Johan du Toit. 11/15/2009 10:34:35 AM
Ag nee mense,hoekom nou vir Bra Ras so afbreek,die man is 'n Afrikaan,hy is een van onse eie seuns en het sy bes probeer met sy Gandja benewelde brein en net soos die regering goed daarin geslaag om ons te plaas waar ons hoort,reg onder op die evolusie leer. F@k vort kêrels,julle weet hoe om ons naam gat te maak.Wat bly nog oor om om te neuk?
Besemveeg 11/15/2009 10:34:54 AM
LOL dit was septies, maar ja half aan die slaap het dit my uit my slaap uitgeruk en kon nie anders om toe na die k*k te kyk nie.
BONES 11/15/2009 10:39:43 AM
Dis tipies van ons BANANA REPUBLIC ! Weet nie wat soek enige iemand nog in daardie lagwekkende plek !
Leon 11/15/2009 10:40:31 AM
Daar was selfs minder trots by die bokke om hierdie game te wen, so moenie kla nie!
ZA in France 11/15/2009 10:44:29 AM
What a croc of s&%T. He should be castrated to get the high-notes correct, then sent to antartica to freeze his "now removed balls" off and get his head cleared because the stuff he is smoking is contaminated and not in the class of good quality "Durban Poison".
Maybe then he will decline the offer to sing and rather offer to keep quiet like he should have originally.
Beavo 11/15/2009 10:49:16 AM
Hoe gouer iemand gefire word hoe beter.
Stephan M 11/15/2009 10:55:03 AM
So as ek dit nou reg verstaan is dit die Franse se skuld dat die SWART Suid-Afrikaner wat op 'n lys van die Suid-Afrikaanse ambassade was, nie sy eie volkslied kan sing nie? Tipies Suid-Afrika!!
Johan 11/15/2009 10:55:33 AM
Motsenageng, jy is net so deur die k#k soos daai tak haar wat nie kan sing nie.
Stefan 11/15/2009 10:57:19 AM
Kyk hoe lyk die donner! Onderpresteerder! Swak geen! Houthakker en waterdraer van formaat! Geen positiewe bydrae nie!
Haka 11/15/2009 11:03:32 AM
Is dit nou nie ironies nie? In Augustus is die NZ volkslied EN Haka ('n rugbytradisie!) uitejou deur die SA skares in Bloem en Durbs. Gister het die All Blacks in Milaan voor 80,000 Italianers gespeel - toe hulle die Haka uitvoer kon jy 'n speld hoor val! Gaan werk maar self uit hoekom. Wat in Toulouse gebeur het Vrydagaand is Karma vir Bloem en Durbs...
Petrus 11/15/2009 11:03:47 AM
 Is dit soos n vigswesie lyk of het hy maar net te lank aan sy 'boom'-pyp gesuig!!!!!
alkie 11/15/2009 11:10:17 AM
Eish, en hierdie man kom oorspronklik van Durban, KZN....mmm, se hy sing Nkosi vandat hy 'n kind is.....Tula Tula....is meer gepas vir jou jong man! Sies vir jou!
alkie 11/15/2009 11:14:46 AM
S.O.S. Kan iemand vir my bietjie "rigting gee"......ek kry nie die video 'aan die gang' nie.....hoekom klink dit nou so asof ek van Bafana Bafana praat....ha-ha...ek het net 'n bietjie van 'n "blond moment".....ha-ha
Trots op jhou. 11/15/2009 11:17:50 AM
Ek sal vir die bokke in die buiteland sing teen GEEN vergoeding en sal ook al my uitgawes self betaal. Dié sanger is maar net 'n weerspieeling van hoe onbevoeg die hele lot is. Skors hom met volle betaling, doen 'n forensiese audit om te bepaal of dit wel hy is wat gesing het en gee hom dan ten minste 'n performance bonus of maak hom 'n munisipale bestuurder. Waar kan ek sy CD koop? SA got talent my china. Groete.
frikkie 11/15/2009 11:20:05 AM
Miskien moes iemand net die moroon se dagga wegvat.
Matt Heyns 11/15/2009 11:22:51 AM
Daar is bogger all met daai mooi liedjie verkeerd. Iemand moet net mooi kan sing. Geheel en al in pas met die milemma waarin SA van vandag verkeer. Die trotse Franse wou maar net weer bewys dat SA glad nie in dieselfde klas is as hulle nie. Per slot van sake kultuur en rugby voetbal is nie meer SA se voorkeur eienskappe nie. Ons gee ook nie eintlik om nie. Hoe kan ons die Franse kwalik neem as hulle skater van die lag vir die onbeholpe klomp "takhare" op en van die veld af? Wie gee in elke geval werklik om? Ons mense in SA van vandag stel mos net in wine, woman en song belang of hoe. You know!
GPC 11/15/2009 11:25:58 AM
Ons regering kan nie eers erken daar's 'n probleem met misdaad nie, dink julle nou regtig hulle gaan erken hulle het die aanbeveling gemaak.
Wat die game betref, die kerngroep moes by die huis gebly het, PDV moes 'n nuwe lot gekies het met die oog om oor te vat by die main manne na die wereld beker, in die 2de plek sou ons outomaties ons diepte ook nog beter maak. Ons het nog nooit 2 seisoene na mekaar gehad nie, Speler bestuur is dus 'n groot probleem. Times has change, en ja hulle kry baie geld, maar fisies moet 'n mens verstaan dat hulle ook net soveel van 'n menslike ligaam kan verwag. Jake White het ook die fout in 2004 gemaak, 2005 was die spelers "moeg" van 2004, en 2006 het hulle ook te veel gespeel, net voor die wereldbeker in 2007 het die kerngroep egter gerus, en dit het on agter ente lekker gered.
Desmond 11/15/2009 11:27:02 AM
Hy moes meer van die LAGTWAK ingehad het dan kon dit maskien beter gegaan het. Die is absolute skande. Ek dink die Rasta gemeenskap rook hulle self dood van Vrydag af om net rustig te word. Weereens nie ons fout nie, soos al die ander kere. Ambesade sit en rook papegaaislaai eerder as om hulle werk te doen. Kan nie sien dat dit enigsins beter met ons eie land sal gaan nie. Dink net watter K&* hulle vir die wereldbeker 2010 gaan kry. Useless klomp............
Laurens Schlebusch 11/15/2009 11:27:14 AM
shame, siestog, f@k...end aar kry die volkslied uiteindelik die erkenning wat hy verdien - en dit deur 'n rastafarian...VIVA
Matt Heyns 11/15/2009 11:27:16 AM
As die knaap in 2010 nog te singe is trek hom nader en laat hy sing "For we was jolly good fellas and so say all of us!
Bobbejaan 11/15/2009 11:29:38 AM
HaHaHa. Ek dink dit was skreeu snaaks. Om n ras ding van dit te maak is onnodig. Check net die wit trom speler met die byekorf op sy kop. HaHaHa. Hoekom kan mense nie meer lag nie? Alles in die lewe hoef nie altyd n moerse ras of politieke stryd te wees nie. Die ou en sy trommers het sleg vertoon, dalk nie baie gepas vir die geleentheid nie, maar tog baie snaaks. Waar is mense se sin van humor? Blankes wat van elke geleentheid n ras herrie probeer maak, is niks beter as Malema nie.
Lizma 11/15/2009 11:30:59 AM
“Ons kon nie enigiemand aanbeveel nie. Dit was maar net mense van wie ons weet. Ons kon nie vir hulle sê of die mense kan sing of nie.”
"Oh for crying out loud"! As iemand jou vra vir 'n lys sangers, beteken dit dan nie dat die persoon darem moet KAN sing nie??!
Komaan, waar's al die gereelde positiewe Suid-Afrikaners wat altyd so kla oor die pessimistiese lot? JULLE is sowaar die regte grapmakers.

Correen 11/15/2009 11:34:46 AM
Ek dink soos almal dit was 'n fiasko, maar wil voorstel dat in die toekoms bloot NET die musiek/orkesweergawe van die Volkslied gespeel word, SONDER enige sangers (soos altyd in die verlede gedoen was!!!) Dit sal enige ongelukkigheid van verkeerde vertolkings van die LIED uitskakel : BASTA met die res!!!
teleurgesteld 11/15/2009 11:35:28 AM
'n Oud Suid-Afrikaner wat deesdae in Frankryk is mors ons volkslied so op dat mens nie weet of jy moet lag of huil nie. En wat is die kommentaar? Ons land is 'n gemors, die ANC is swape, ons volkslied is 'n aanstootlike onding??? Die meeste van julle maak my siek. Nee, julle staan nie saam vir julle land en lied nie, nee julle probeer dit net verder afbreek. Indien die huidige regering terug wys na pre-94 is julle op julle perdjies, maar wee o wee, julle kan nie wag om enige negatiewe ding die ANC se skuld te maak nie. Met burgers soos die is dit duidelik waarom die land nie as 'n eenheid kan saamwerk en groei nie. Julle maar my wraggies siek!!!
ockie 11/15/2009 11:39:11 AM
Hoeveel van JULLE ken die woorde van die volkslied? Die oplossing is om slegs die musiek te speel sonder enige stem!
Redge 11/15/2009 11:40:51 AM
Yes ek stem saam manne. SARU kan Toks vd Linde aanstel om voor die games te sing en die voorrye af te rig! F*ken grap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Redge 11/15/2009 11:41:45 AM
Ek stem saam met die sanger hy was goed........goed gerook!!!!!!!!!!!
Jojo 11/15/2009 11:48:09 AM
Wat te donner het die SA Ambesade in die eerste plek gedink om die man se naam op 'n lys te verskaf vir die Franse, ek kan beter noot hou deur my p**phol as die takhaar.
lindie de lange 11/15/2009 11:54:27 AM
You go boy...wil nie jou rasta hoor nie- veral die Afrikaans was sleg, maar ek het lekker gelag! Habana se gesig, priceless and for everything else MASTERCARD.
Dave 11/15/2009 11:56:35 AM
Ai jai jai !!Pleks hulle maar vir Julius Malema gevra het om te sing.
Sy bek is mos groot genoeg.
Het niemand die rehearsals van die Rasta bygewoon nie ?
Petunes 11/15/2009 12:05:03 PM
http://www.youtube.com/watch?v=beg0-kMN3fM die video is op youtube, want ek sien hom nie hier rond nie...
Rene Jonker 11/15/2009 12:11:06 PM
Die Franse het hiermee hulle media veldtog met aantygings van barbaarse agressiewe spel afgesluit deur die totale onbevoegde persoon Ras Dumisani te kies vir die sing van die volkslied. Kon hulle nie eerder 'n ordentlike opname gebruik het nie? As BEAST die woorde van die hele lied ken, behoort die sanger dit darem ook mos baas te raak. Was die BALA broers nie beskikbaar nie?
SA se kunstenaars en sportsterre maak ons trots, maar die administrateurs steek ons liederlik in die skande. Ek hoop die skeidsregter word ondersoek oor tenminste driekwart van sy beslissings, maar daar sal NIKS van kom tensy die punte nie opgebring word deur die mense wat ons verteenwoordig nie.
Nico 11/15/2009 12:14:07 PM
@Correen dis RASTA met die res. LMGA!!!
marlin 11/15/2009 12:20:46 PM
Moenie ons volkslied so verkrag nie. Vir baie van ons,insluitende die springbokke,is dit spesiaal en inspirerend.
Bobbejaan 11/15/2009 12:21:34 PM
h.c- Rasta's glo in die selfde God as jy. Hulle glo ook Jesus het vir hulle sondes gesterf, en meeste Rasta's ken die Bybel beter as ander Christelike gelowe se lidmate. Lees net die kommentaar hier en sien al die Christen liefde. So jubel en bly op n Sondag!
Santie 11/15/2009 12:27:40 PM
Ja, die man het regtig vrot gesing en dit was 'n groot verleentheid vir die Bokke en vir Suid Afrika, maar is dit nou regtig nodig dat almal politiek hier moet intrek? Ons is 'n wonderlike land met 'n wonderlike rugbyspan wat hulle self meer as een keer hierdie jaar bewys het. Waarom is julle almal so negatief? Of is dit die expats wat so gal braak?
Pieter 11/15/2009 12:33:40 PM
Nou behoort ons almal te verstaan. Dit is nou ons ambassade. Hulle kan verdomp nie eers weet of iemand kan sing nie en dan moet hulle ons nou verteenwoordig in 'n eesrte wereld land. 'n Tipiese voorbeeld van die optog van die patete.
Annoniem 11/15/2009 12:40:32 PM
Gee Rastie 'n bietjie krediet. Hy't probeer om die volkslied in Frans te vertaal terwyl hy sing, sonder om die tempo te verloor. Wie van julle kan dit doen. "Die land is my land, die land is jou land..."
Swak!!! 11/15/2009 12:58:49 PM
HAHAHAHAHA dit was flippen snaaks..Ek dink hul moet hom weer laat sing..hy het lewe in ons volkslied gebring...maar hy was nogsteeds n groot skande vir ons..ons naam is al klaar shit en kyk wa is ons nou..!Ons moet saam staan en teen sulke skandes veg..
Alida 11/15/2009 1:05:50 PM
Shame! Iemand moes hom hard gebliksem het!
Pieter 11/15/2009 1:08:00 PM
Dit is tiepies hoe dit gaan in meeste dele van die staatsdiens in Siud Afrika: Iemand is in n pos wat niks weet nie en moes toe n besluit neem oor iets wat hy nie n benul van het nie toe beveel hy maar n vriend van n familie lid aan wat deel van die "stuggle" was
piet pompies 11/15/2009 1:09:54 PM
Kry ASSEBLIEF in die toekoms vir malema om die singery te doen - hy sal net so goeie job doen om suid afrika se naam gat te maak - en ek glo hy sal te dankbaar wees vir daai all expenses paid oorsese trippies ! Die regering hou mos van oorsee rond rits op ons swaarverdiende geld.
alkie 11/15/2009 1:16:58 PM
Dankie Petunes..............ek het dit gesien op youtube....mmm, die laaitie moet bietjie na Bob Marley luister, my fav reggae man@
rohann 11/15/2009 1:20:14 PM
Waar is die video wat julle so belowe???
Maarten 11/15/2009 1:29:23 PM
Waar kan die video gesien word. Moenie adverteer en dit kan nie gesien woord nie. Dis net so swak soos die volkslied fiasko as u verkeerd adverteer.
Willie V 11/15/2009 1:30:10 PM
Dit lyk of die skuld voor ons ambassade gelê moet word. Hulle het immers die name deurgegee. Ons ambassade moes seker gemaak het dat die persone wie se name deurgegee is, wel die volkslied kan sing. Ons is al in Suid-Afrika al gewoond aan die absolute onkunde van ons staatsamptenare.
Potsnot 11/15/2009 1:38:13 PM
Miskien moet SARU liewers vra dat 'n CD gemaak word waar NkosI deur 'n swart sanger, die eng deel deur 'n swart opera sanger en die afrikaanse gedeelte ook deur 'n swart vroulike operasanger gesing word en dit reg redigeer en dan slegs die opname gespeel mag word waar die bokke ook al speel- so kry hulle sommer ook hulle eie liedjie! en is dit ook pollities Korrek.
Jon Baker 11/15/2009 1:38:49 PM
Dit is 'n skande hy behoort van sy Suid Afrikaanse burgerskap ontein te word. Ek is skaam om 'n Suid Afrikaner genoem te word as so iemand ons land verteenwoordig.
Sies Sies Sies Sies
Herman Le Roux 11/15/2009 1:40:33 PM
OK EK stel Piete van die Piesangrepubliek aan as my Minister van Binnelandse sake en die rastadaggaroker as die nuwe leier van die ANC jeug.
Annie 11/15/2009 2:00:19 PM
Mense, dis verskriklik snaaks! Rastas is vredeliewende mense, die sanger sal nie 'n vlieg skade aandoen nie! Bryan Habana het die beste sin vir humor!
Joe Baloyi 11/15/2009 2:17:57 PM
In all honesty folks! Why blame the singer? Blame the police for not shooting him like they say will do...
As it is, Beki will be in France next week so maybe he can do the job for us?
heleen 11/15/2009 2:25:30 PM
@teleurgesteld! Wie is die 'meeste van julle' wat jou siek maak?ONS is non-burgers volgens die ANCYL Hoe kan ons saamstaan? Ons moet net ja en amen se. Ons kan nie saamwerk nie want daar is nie werk nie! Nie vir ONS nie. Jy's duidelik 'n Malema fan wat die hele spul nou weer die wit rassiste die skuld gaan gee
Wim 11/15/2009 2:35:32 PM
A nee a. Waars julle ubuntu? Die arme kerel het ge-'suffer' onder 'aparthate', nou's hy in 'exile' en dan word hy boonop deur die Amassade reggestel. Hy verdien die Tambo Orde en medelye...
FRED 11/15/2009 2:36:10 PM
Kan ons nie maar vir ou Ras blomme stuur nie? Die landsvlag+lied simboliseer onderdrukking aan die Afrikaners en ander wittes en bruines. Dumisani het dit sommer op `n manier duidelik gemaak. Go Afrikaners en wittes!!
Christoff 11/15/2009 2:46:25 PM
Hulle moet mos eers oudisies gehou het en gesien het wie kan sing en wie is vals. Enige Rasta wat Dagga rook is vals! Punt.
Chiwawa 11/15/2009 2:49:13 PM
Etse, my bra, daai song hy was baia moi ekse.

Ek stel voor dat Caster Semenbal dit volgende keer sing met "haar" diep bas stem!!! Hahahaha
Sophia 11/15/2009 3:26:03 PM
Net toe ek begin hou van ons volkslied - "it grows on you" toe kom een absolute bevoegde Suid Afrikaanse sanger en foeter dit so deeglik op dat almal se woede hoog is. Ek stel voor dat ons liewer ons eie sanger/sangeres betaal en saam met die span laat toer.....wat van Claire Johnston of enige-iemand wat minstens noot kan hou. Na die jammerlike weergawe van ons volkslied moes die bokke seker gedink het hulle tree op in die sirkus......WAT 'N SKANDE!!!!!!
Juanita 11/15/2009 3:31:09 PM
Met kommentaar soos hierdie hierbo.. g'n wonder. Julle sit seker almal oorsee.
KKK 11/15/2009 3:39:10 PM
Gedorie. Waaroor die bohaai? Van ons is verontwaardig, selfs geskok? Sekerlik was die rastaman optrede (in tipies saamgeflanste reenboog tradisie en in lyn met die totale gebrek aan uitnemendheid en resultate) die eerlikste en oorspronklikste weergawe nog!! Elkeen moet tog 'n gelyke kans op tydelike roem gegun word in hierdie wonderlike simunye sonskynhoekie van ons? Al is dit nou ook net 'n tydelike verspottigheid...soos Eskom of die kabinet. Sommige skynbaar intelligente mense neem blykbaar steeds die NSA ding ernstig op? Sug...goed meer pyn vir julle.
Afrikaan, Amsterdam 11/15/2009 3:59:17 PM
Mooi gestel Bobbejaan! Waar was al die ou lot moangatte oor die Franse insident toe daar 'n wit Afrikaner die volkslied misbruik het by Sun City om Mandela 'n k.... te noem? Nou is julle almal weer grootbekke, maar toe was julle stilbekke. En dan beskuldig julle swartes van die raskaart speel. Julle is die world champs wanneer dit kom by volstruispolitiek, want wanneer die Afrikaner 'n bols-up maak is julle tjoepstil-kop-ini-sand. Nes Malema en kie, julle is niks beter as dit nie. Dit was in elk egval die Franse wat die sanger gekies het, nie die ambassade nie. Sien julle nie die hele prentjie nie? Behou in die toekoms net die Nkosi gedeelte van die volkslied. Dis te lank en die feit dat dit 'n lied is wat alle mense probeer insluit gaan in elk geval bo die koppe van die bittereinder-rassiste verby.
Janet 11/15/2009 4:10:11 PM
Ek werk nou al 5 maande as `n polisie beampte in Sudan vir die UN en sien altyd uit om die koerant aanlyn te lees. Maar hoe hartseer het alles in ons land geword. Het nie die ou sien sing nie maar hoor hoe klink ons almal. Ek weet ons land is nie die beste plek ooit nie maar julle het nog nie die res van Afrika gesien nie. Dankie tog God is nog met ons mense en ons land. Dink asb twee keer voor julle so kla.
Rica 11/15/2009 4:22:27 PM
It seems the whole world agrees that the rendition of our anthem was a disgrace. But why must some comment be specked with swear words? It is not the race of the singer that was the reason for the unacceptable rendition. His voice and the way he sang was unacceptable. He could have been white, black, yellow or green for that matter. The reason for the fiasco was the incompetent fool who chose him to sing. Come on people, we are all South Africans. Let's rather address the incompetence and greed that trips us all in this country rather than looking at the colour of the individual. The Boks have themselves to blame for their poor performance. Maybe their hugh salaries should be linked to their performance in each game. That should tumble a whole number of them off their high and mighty pedestals.
Jan 11/15/2009 4:41:15 PM
Nice een Dumisani
Delene Moller 11/15/2009 4:46:05 PM
Verstaan nie die gekla nie, as die All Blacks hul HAKA doen, skree die skare hul dood. Dalk voel hulle ook dieselfde oor die HAKA.
leon 11/15/2009 4:46:45 PM
n 'n Nuwe Easra Man, Leon. Ek rook ok zol maar sing soos 'n droom.
Jan van Niekerk 11/15/2009 4:47:03 PM
Die ou het darem redelik gesing op die Nkosi Sikileli. Mense wat komentaar lewer luister te veel doef doef, en weet niks van musiek en harmonie af nie. Wat hy gesing het was 'n redelike harmonie, wat goed saam met die wysie gaan. Al wat hy daar gekort het is iemand om die wysie saam te sing ... (maar aai, wat wou hy aanvang by die stem?)
Selma 11/15/2009 4:58:42 PM
Mimi se Black Tie Ensemble sou daai Franse sangertjie in die stof laat byt het. Ons het wonderlikie kunstenaars van alle skakerings in ons land. Kan SARFU nie nog n vliegtuigkaartjie bekostig nie? Laat ons wegdoen met diegene wat popster status het en die ware Jakob by ons sportgeleenthede inspan. Die hoogtepunt van die 2003 Wereldbeker fiasko was die Argentynse tenoor Jose Cura wat sy land se volkslied groot eer aan gedoen het.
heinkrug 11/15/2009 5:17:42 PM
En die koerante vertel ons hoe intelligent Brussow is... "...eers gedink dis snaaks en toe later kwaad geword..."
Bianca 11/15/2009 5:22:11 PM
Sjoe, hy het die volkslied behoorlik opgevolk.
Onregverdig! 11/15/2009 5:27:48 PM
Ek kan regtig nie sien hoe die regering nou weer hiervoor die blaam moet kry nie. Die feit dat die ambassade die lysie aangestuur het het absoluut niks te doen met die feit dat SA swak bestuur word nie. Kan iemand asb vir my se hoe die twee bymekaar hoort. Mens raak nogal taamlik moeg van die alewige vinger wys na die regering, terwyl ons eintlik moet saamstaan sodat die land kan vorentoe. Skrik wakker.
Takhaar 11/15/2009 5:51:40 PM
Rachelle, hou jou smoel. Sy hare het absoluut NIKS met die storie uit te waai nie. Ek is so gatvol vir julle verkrampte p**pholle wat eerstens na die uiterlike kyk en dan onmiddellik iemand oor 'n kam skeer. Hoe dom.(Versag - inhoudsred.)
Corrie Foord 11/15/2009 6:02:07 PM
Ek dink ook dit was pragtig gewees. Ek dink almal wat nie daarvan hou nie is net rasisties omdat dit 'n swart man was wat dit by 'n "all white" geleentheid gesing het. Ek dink ons moet hierdie man kry om die 2010 worldcup opening ceremony die anthem te sing! Dan sal die wereld die talent kan sien van die regte kunstenaars wat ons het en omdat dit sokker is sal dit so waardeer word. Dan sal al die rassiste doodstil wees.
Stefan 11/15/2009 7:11:03 PM
Arme Springbokke wat hulself vir die wedstryd moes motiveer na daardie gemors wat veronderstel was om ons volkslied te wees.
Ek dink dit was 'n slim stukkie sielkundige oorlog van die Franse kant af en hey! dit het gewerk. Die Bokke het gespeel asof al hulle aandag by Ras Dumisani was en nie op die spel nie... Die Franse het seker 'n bietjie gaan kers opsteek by die All-Blacks en Wallabies...
bastametrasta 11/15/2009 7:12:25 PM
Ras Dumisne het Vrydagaand soos die katte bezaar geraas. Tog voel ek vir die die ou, want hy het hom nie self gekies nie, en net soos mense in hoogere poste dit vermag, word modder oor en weer gegooi oor wie nou eitlik skuld moet dra. Onbevoegheid op hogste vlak of Franse kop speletjies, blykbaar het die souties ook so stelletjie afgetrap met die paddaboudjie vreters wat ons rugby span as barbare uitkryt! Die hele gedoente stink na doelbewuste gebeure, want na die grap van die aand het hulle sanger soos 'n volwaardige Napoleon losgetrek om die skare op te sweep vir 'n paddaboud oorwinnig, wie ruik ook die rot?
Paul 11/15/2009 7:54:59 PM
Daai was die "good sh#t maaaaaan!!!!!"
Schallas 11/15/2009 7:55:39 PM
Elke land en almal wat daarin woon is gewoond aan trots & die wat dit aan die buiteland verteenwoordig - die ou wat nie eers bekend is nie - het ons naam gat gemaak en dit was genoeg om n mens rooi in die gesig te maak - ek hoop hy bly waar hy is!!
Cornelia Oberholzer 11/15/2009 8:04:40 PM
Geen mens kan op die veld stap en besluit hy/sy gaan die Volkslied sing nie. Die Ambassade se tjank moet afgetrap word. Hulle het gekies en keur wie moet sing. Ek hoop regtig van harte dat mnr. Jacob Zuma die situasie baie ferm gaan hanteer en nie die soort bespotting van sy land se mense gaan verduur nie. En mense, julle kommentaar laat my dink dat baie van julle uit dieselfde of selfs 'n swakker kultuur as die Rasta is.
Puke Watson 11/15/2009 8:24:24 PM
Hi, bru' ... ek kots op die Springboktrui en jy kots op die "volkslied" ... ons sal 'n lekker "team" maak ...
hansie 11/15/2009 8:30:28 PM
Nuwe korter volkslied voorgestel vir sport.
Uit die blou van onse tjekboek
Uit die diepte van ons geld
Oor ons ewige beleggings
Waar die agente antwoord gee.
.....
Nog verder besig om die res te skryf.
Self kan ek dit nie sing nie want ek sing ook vals.


Rasta, My broer...... 11/15/2009 8:39:20 PM
Daai zol dampe wat om die rasta se kop gewarrel het het sy noot-hou en woorde geheue en die bokke se spel aangetas, wonder wat Randal van Idols sou se as daai rasta sy "talent" voor hom wou kom ten toonstel........ as ek sy talent gehad het sou ek eerder toilette was, as sing.

Die ou het 'n nuwe wereldrekord van "jou naam gat maak" opgestel.....ha ha ha, net die anc regering wat SA se naam so kan weggooi...... en dan ontken hulle het die ou aanbeveel, snaaks hulle het dit nog nie op apartheid blameer nie.....??????
Gelukkig het hy nou 'n geldjie vir sy volgende dampie......ha ha ha
faan 11/15/2009 9:11:31 PM
Daar word in elk geval te veel van rugby gemaak in ons land. Alles wat rugby se naam kwas maak is vir my soos musiek in my ore! Ek geniet die frustrasie van die gepeupel hierbo. Die Rastaman se sang pla my minder as die gekerm van my ou volkie wat tog so verontreg voel oor alles wat hulle ontneem is.
andre 11/15/2009 10:00:14 PM
Net soos ons land is, 'n lekker f-op. Die weghollers moet asb nie nou hier kom vertel dit was pragtig en ons moenie so kla nie. Kom bly in hierdie moeras wat vir julle so lekker lyk dan praat ons weer. You go boytjie hahaha
Francois 11/15/2009 10:01:37 PM
Hou op kla, geniet die video...raak gewoond daar aan. Dit is die nuwe standaard. Hy kom deur die apartheids jare en het nie die geleentheid gehad tot professionele opleiding nie. Oefen op die rugby, sodat hy die perfek kan doen by die sokker...die arme donners!!
johan 11/15/2009 10:06:44 PM
Nouja, wat sal 'n mens se? Dit was absoluut verteenwoordigend van die nuwe SA -- vir hoelank sy naam nog SA gaan bly weet ek nie en dan weereens die ontkennig van manne soos "Bobbejaan" wat presies is soos sy naam bobbejaan, 'n klop snert. Weet julle dan nie dat dit juis die ANC se plan is om ons strukture af te breek nie gaan kyk na die 10punt plan van hulle. Bobbejaan, klim liewers terug in jou boom en hou op snert kwytraak.
KKK 11/15/2009 10:27:52 PM
Sal iemand tog vir die beskuldigende Afrikaan in Amsterdam laat weet dat Afrikaners net wit is! Presies waaroor Afrikaners oor die Sun City insident moet kla is 'n raaisel of stuur hierdie nou weer op kollektiewe skuld en 'n voete-wassery af? Verstaan ook nie waarom die Afrikaan-ventjie in Europa sit en verbaliseer en nie in die DRK (of dalk Zim) nie...of is dit 'n geval van hoe verder, hoe mooier die multi-kulturele prentjie en hoe sterker die dweep. Sy laaste opmerking mbt die sg. "volkslied" is verder insiggewend - "dis te lank en die feit dat dit 'n lied is wat alle mense probeer insluit" - Presies! en die gevoel van vele hier ter plaatse oor die NSA gedrog van politieke rampokkery, hebsug en institusionele Afrikaner onderdrukking. So gepraat van volstruis politiek, groete aan Geert en die Moslems in jou gasheerland. Opwindende tye le voor vir die Hollanders...hoop vir jou part jy het 'n sin vir humor.(Versag - inhoudsred.)
martin fick 11/15/2009 10:39:02 PM
jitte!!!! Vat my net uit hierdie land uit asb...nou is tot die volkslied al n bespotting!!! Soos die regering en Julius Malema en Shabir Shaik en ons eie Jacob strait up Zuma......hy moet daai stort kop vir daai rasta man leen...
uit NZ 11/15/2009 11:49:31 PM
... no surprises there - dis Afrika! Volgende maand is hy in die parlement...
Ria van Dyk 11/16/2009 12:23:09 AM
Ai, wat 'n skande!!! Al is ons Volkslied 'n laslappie lied, moet dit gerespekteer word!! Nieu-Seeland se lied, wat ook 'n laslappie lied is, word altyd met eerbied gesing en gerespekteer! Daar was beslis iemand wat die Volkslied puik kon sing!! Sies man!!!
GOEIE RAAD 11/16/2009 6:51:03 AM
Neem AMOR saam op toere om die Volkslied te sing...HAAR man is in elk geval besig met sy eie agendas.
Danie 11/16/2009 7:22:11 AM
Het geen besware oor die swanesang nie. Ek erken nie die gemors as 'n stem nie, dieselfde vir die reenboog-nasie, 'n reenboog het tog nie swart in nie. Los tog maar die adders dat hulle aangaan met hulle afgode bediening.
Stoetbul 11/16/2009 8:33:34 AM
Dis lekker f..ktup! Daar gaan seker nou nog 'n CD ook van gemaak word, en gekyk word
of platinumstatus nie ook bereik kan word nie!
Awa 11/16/2009 9:13:59 AM
Van die kommentators is seker ook "Proudly South African"-way to go!. Ek beskou myself in elk geval nie as deel van 'n reënboognasie nie. Voorvalle soos die Rasta volkslied wys net weereens hoe laag ons standaarde gesink het as sogenaamde reënboognasie. Nee wat, tyd om laer te trek en te vergeet van die klug en illusie wat deurdie ANC voorgehou word as 'n sukses. "Proudly South African"-wat 'n siek grap.
RASISTIES 11/16/2009 9:15:48 AM
Julle moet asb net kommentaar lewer ooor die lied wat so swak gesing is en nie so rassisties wees nie.
Org Pretorius 11/16/2009 10:25:40 AM
Die hele aangeleentheid het niks met rassisme te doen nie. Eerder Rastitisme
christo 11/16/2009 10:43:31 AM
ek dink dit was mooi....julle is net suur druiwe...
killer 44 11/16/2009 11:15:13 AM
Julle website is deurmekaar, waar is die volkslied video. Word wakker, julle is amper net so sleg soos daai Ras Dumisani.
Louis Bothma 11/16/2009 1:30:15 PM
Mooi KKK, vertel bietjie vir die klomp wat so in die buiteland sit en lekker kry oor die besluit om uit S.A pad te gee dat hulle solank 'n sin vir humor moet ontwikkel as hulle nog nie een het nie. Hollanders ander Europeërs, Kiwi's, Ausies, almal van hulle. Sal nog sien hoe oefen hulle die volkslied om kaartjies te wen terug na S.A toe... Afrikaan benodig dringend fondse om van rasgroep te verander. Enige iemand wat 'n goeie chirurg ken ?
Essie 11/16/2009 1:54:17 PM
Waar is die video? Het oral gesoek!!!!!!!
Anna D 11/16/2009 3:55:53 PM
Ek soek en soek en soek en kry nie die video nie. HELP! Wil graag hoor hoe klink die "Anthem" in Rastafrans.
AB 11/16/2009 4:22:28 PM
http://www.youtube.com/watch?v=AxAc6O_WBFE

ja swak gesing

die swak spel......dlak het die blou bulle in die span gedink hulle het reeds gewen voor die wedstryd?
max ilinor 11/16/2009 5:35:29 PM
Julle sal ook enigeiets kry om die verloor weg te steek
ABR 11/16/2009 5:51:10 PM
http://www.youtube.com/watch?v=AxAc6O_WBFE
Vicus Haasbroek 11/16/2009 6:02:02 PM
Gaan kyk hier vir video

http://www.sport24.co.za/Content/Galleries/Video/Top%20Videos/Butchering%20the%20national%20anthem/f09cc7a437fb40b08d6c68043bb4906b/Butchering_of_the_national_anthem
Alida 11/16/2009 7:06:34 PM
Die video is by multimedia en as jy daar click dan by gallery - nog videos. Ek het ook aanvanklik gesoek!
Afrikaan, Amsterdam 11/16/2009 8:02:57 PM
KKK (gee jou naam weg wie en wat jy is?), niemand hoef my iets oor die Afrikaner te vertel nie. Daar bestaan ook iets soos bruin Afrikaners, of jy dit nou wil weet of nie, maak geen verskil aan my bruin Afrikaner vriende in die Paarl, Springbok en Upington nie. Hulle lag vir julle wat eksklusief die naam probeer behou. Ek het nog onlangs 'n message op Facebook gekry van 'n bruin vriend van die Weskus: "Dis soos hulle getry het met apartheid, maar daar het hulle ook gefail, hulle het ons nodig, hulle weet dit nog net nie, wag maar tot die verkiesing, dan is ons weer hulle favourites, wie dink hulle het die Kaap vir die DA gewen, die whiteys? No ways, dis ons bruin Afrikaners." Maar, ja, so ploeter julle voort van een level van ontkenning na die ander. Eers was dit apartheid, nou volhard te veel mense in rassisme. Ek is glad nie bang vir Wilders en sy volgelinge nie. My Moslem vriende in Amsterdam ook nie! Hy is 'n non-event vir almal behalwe die fundamentalists. Gelukkig woon ek in 'n stad wat 'n voorbeeld van integrasie en vredevolle samesyn is. Wanneer laas het jy van raskonflik in my stad gehoor? En dit is een van die mees geintegreerde stede ter wereld. 'n Voorbeeld vir SA se rassiste van wat moontlik is. Verbreed bietjie jou wêreld, man!
Patricia 11/16/2009 8:59:26 PM
Ek het lank gevat om die Volkslied te aanvaar. Maar hierdie gerookte swaap het my nou weer heeltemal afgesit.
nellie williams 11/17/2009 8:18:33 AM
Almal se kommentaar is FREAKEN snaaks!!! 2010 sokker HIER KOM ons! Check it out, man! Nx
Paul.v.H@Essie 11/17/2009 8:43:25 AM
Essie copy address hierbo en paste in jou address bar en go.
Reinet 11/17/2009 10:29:19 AM
Waar is die video?
Suzie 11/17/2009 12:38:12 PM
Bobbejaan, jy het 'n fantastiese gepaste naam vir jouself gekies .. inderdaad net 'n Bobbejaan wat so kan redeneer ... jy sit ook seker weer in die buiteland en kommentaar lewer né?
Taiks 11/17/2009 12:45:37 PM
Ongemanierde rassiste en undankbare buffels soos Kaltie, Marius Coertze, en Herman Le Roux en die meeste ander beter hul bekke hou want hulle weet nie wat dit gekos het om 'n volklied saam te stel wat alle rasse verteenwoordig nie.
Dalene 11/17/2009 1:45:35 PM
Springbokke, kry vir julle ok 'n HK dan hoef niemand die volkslied te sing nie!
Taiks 11/17/2009 4:10:20 PM
Mooi so Bobbejaan, Teleurgesteld, Afrikaan van Amsterdam en Rica. Wys net daar is daarem nog mense wat kan dink. Die lied wat baie sleg voorgedra is in die slegte kommentaar in een en die selfde ding.
Eish Taiks 11/17/2009 4:34:44 PM
Voel jy bietjie verneder?Die mense kan mos voel soos hulle wil,of hoe?Rassisties se voet man.Die kostes wat die volkslied beloop het is in elk geval deur die Rassistiese Belastingbetalers gedek.So wat is jou Plak my maat?
Sharkie 11/18/2009 11:30:10 AM
HAHAHAHA!!!En toe skrik die bokke hulle sommer n verloor!! Ou Schalk se gesig spook nog by my!!Ek was skoon stom...!!!Die Nuwe SA darem very funny!!??.....
Dirk 11/18/2009 11:45:20 AM
Waar is hierdie skynbare video op www.rapport.co.za?Ek kry dit nêrens nie! Dis uiters swak styl as 'n koerant lieg in artikels net om mense te kry om die website te besoek nie.(Probeer hier: http://www.youtube.com/watch?v=04DVHw1zUhs of http://www.youtube.com/watch?v=beg0-kMN3fM of http://www.youtube.com/watch?v=AxAc6O_WBFE -- inhoudsred.)
Tony 11/18/2009 3:17:11 PM
Weet van 'n hele paar "kunstenaars" (ook in Suid Afrika) wat klink soos 'n kat wat in 'n blikhuis slae kry! Ek is seker ek kan beter doen as hierdie hmmmmm kunstenaar
Tollie 11/18/2009 9:47:12 PM
Man ja.........al wat ek wil se is, dit was n groot f@&*p soos onse hele ou landjie. En vir diegene soos Taiks wat dit goedkeur.Word wakker ou maar jy is net so gerook soos Ras Dumisani
Johan 11/19/2009 1:21:50 PM
Rapport, waar is die skakel na die video? Waar? Julle mors my tyd.
FRANWYN LOTTERING 11/19/2009 1:41:14 PM
Aanvaar dat die man swak gesing het.Julle wil net die aandag afhaal van hoe swak die span gespeel het.
Taiks 11/19/2009 2:46:10 PM
Eish Taiks en Tollie. As julle gerook is soos daai mof kop wat die pragtige VOLKS LIED van ons deur sy G@t getrek het probeer tog maar iemand vra om vir julle die kommentaar te veduidelik in plein afrikaans. Se liewer iets oor die kommentaar van manne soos Kaltie. Marius Coertze en Herman Le Roux. Eish Taiks, ek praat tog nie van geldelike opofferinge nie. Maar wat ek kan verstaan as jy blond is.
Eish Taiks! 11/19/2009 8:00:04 PM
Jy bly maar dom ou vriend! Ou Ras het die S.A.volkslied goed gesing. It wasnt that bad as it "Comes with the Territory"? Maar jy speel die Rassekaart! hau! Ons verstaan as jy bietjie slow on the pull-away is.
Eish Taiks, 11/19/2009 8:14:21 PM
Kry vir jou die boek "Kostes vir Dummies" dalk help dit jou. Enige kostes word in tyd gereken en omgesit in geld. Sorry ou Taiks as jy Blond is!
KKK 11/21/2009 3:59:57 PM
Al dra 'n donkie lipstick...en sommiges hier meen sowaar dat Afrikaners nou selfs bruin kan wees (deel van 'n sg. verbrede wereldbeskouing nogal!)...wel, dan is ek 'n Franse edelman...of dalk Rastaman homself. Of dalk voel Rastaman hom ook ene, 'n Afrikaner, maar net 'n Afrikaan sal weet? Hy sal natuurlik ook weet dat die oorspronklike Amsterdammers reeds uit vele woonbuurte getrek het nadat sekere ander immigrante daar in getrek het, en dat hierdie interne migrasieproses deurlopend plaasvind, juis omrede die oorgrote meerderheid verkies om met hul eie soort te assosieer, desondanks die plaaslike denkpolisie se voordurende propaganda onder die mantel van sg. haatspraak wat in die praktyk in ontkenning neerslag vind en die Hollanders dwing op agter geslote deure te praat. Gepraat van demokrasie en die tegelyke handhawing van rasseharmonie. Ook interessant waarmee sy nuwe vriende hul oorwegend mee besig hou in hierdie utopia waar AOW en verpligte latere aftrede nou 'n groot kwessie geword het, juis vanwee die druk op die staatskas om al hierdie integrasie te subsidieer. Finansies praat gelukkig altyd die finale waarheid en soos die druk verhoog, verhoog Geert se ondersteuning en nasionalistiese versugtinge oral oor Europa. Ek is seker jy sal nog die "message" kry, al "try" jy ook hoe hard om dit te ontken. En wat maak die DA in elk geval saak? Soos my bebaarde vriend daar in Pakistan vanuit sy grot per facebook laat weet het, die naiwe infadels in Europa is volgende. Shalom.
Kaltie 11/21/2009 7:20:47 PM
Dit maak my siek dat afrikaaners so behep is met so 'n baster volkslied. Laat roker rusta fairy die ding opneuk soos hy wil.
Faana 11/21/2009 10:38:27 PM
KKK staan vir Klomp Kleinlike K@K, jou simpel poeh..l.
chris 11/23/2009 10:48:40 AM
Ek dink dis 'n hohaai oor niks. Elke sanger sing in sy genre en styl.
Jou naam
*
E-posadres
*
Kommentaar
*
 
 
 

binne rapport

Nuutste Nuus-kommentaar

Emile Myburgh sê... @ekke. Laat ek mooi verstaan, jy sê daar is niks om te verloor deur in God te glo nie, want as jy doodgaan en jy ontdek daar is wel 'n god, dan het jy gewen? OK, my geleerde kollegas hierbo het mooi aan jou verduidelik wat verkeerd is met die logika aan daardie redenasie.

Maar ek het 'n ander probleem. Jy glo dus net in 'n god uit vrees vir die dood en wat daarna sou gebeur (antwoord: niks gebeur daarna nie, jy keer terug na die staat waarin jy vir 13 biljoen jaar was voor jy gebore was, en het daardie 13 biljoen jaar se slaap jou enigsens gepla?). Jy dien nie god uit oortuiging vir jou geloof nie, maar net om jou bets te hedge. Dit is nie 'n goeie rede om in god te glo nie. Trouens, dit is een van die patetieste redes om te glo. Ek dink ek het meer respek vir die moslem fundamentalis wat homself opblaas, ten minste is sy oortuiging opreg.

Jy, daarenteen, is in godsdiens se mag omdat jy bang is vir die dood. Dit is natuurlik en verstaanbaar, maar totaal en al irrasioneel.

Laat ek vir jou verduidelik: lewende wesens gaan dood sodat hulle nie met hulle afstammelinge kompeteer vir skaars hulpbronne nie. Daar is baie meer te sê oor hierdie onderwerp, maar ek sal hierby volstaan.

Maak die beste van die jare wat jy het om te lewe, en hou op worry oor 'n fiktiewe lewe na die dood. Dit stel jou net bloot aan emosionele en sielkundige uitbeiting deur deluded mense soos Oom Angus, Bennie Hinn, Apostel Rina en diesulkes wat net hulle eie agenda volg (o.a. Geld). Hulle het hulle eie begeertes wat hulle reken, sonder enige rede, sal vervul word indien hulle almal kan oortuig om te glo soos hulle glo. Hulle reken dat al wat tussen hulle en die vervulling van hulle eie begeertes deur hulle god staan is die bekering van almal in die wereld. Dit maak hulle 'n sieklike spul wat mense soos jy se liggelowigheid uitbuit ten einde hulle eie illusie te probeer bevorder.

Is dit nie net 'n uiters hartseer stand van sake nie? Julle gebruik godsdiens as 'n kruk omdat julle nie die lewe (wat hard en moeilik kan wees) in die gesig wil staar nie. Lees die storie...

Weer
Verkeer
Lotto
Ksd: 19-24°C Sunny. Mild. Jhb: 18-32°C Sunny. Pleasantly warm.
Dbn: 14-29°C Sunny. Pleasantly warm. Pta: 16-32°C Sunny. Pleasantly warm.
Bfn: 22-30°C More sun than clouds. Warm. PE: 22-27°C More sun than clouds. Mild.
7-dag-voorspelling...

Betrekkinge - Vind jou droomwerk

Department Head - Treasury

Gauteng
Bridgena Barnard Personnel Group

Senior Finance Manager: CA(SA)

Gauteng - Johannesburg
Network Recruitment CA- Centurion
R700,000-990,000 Per Annum Cost To Company

Bookkeeper

Western Cape - Cape Town
Calibre Brand Solutions

Motors - Soek deur duisende nuwe en gebruikte motors

VOLKSWAGEN

Golf 5 2.0 GTi DSG 5-dr
2007
R 205,995.00

HYUNDAI

Getz 1.4 GL 5-dr MY07
2009
R 123,900.00

TOYOTA

Corolla 140i GLE
2005
R 84,990.00

Eiendomme - Vind 'n nuwe huis

ASSAGAY

Single Residential - House R 7 500 000

GORDONS BAY

Single Residential - House R 11 500 000

FANCOURT GARDENS

R 4 100 000

Reis - Besoek, Bespreek, Laat Waai!

Gratis Speletjies - TE VEEL NUUS? Neem ‘n blaaskans

Kalahari.net - doen vandag jou inkopies aanlyn

1000e Kersspeelgoed op Uitverkoping

Hope Speelgoed, gratis toedraai, laagste pryse op Lego Mindstorm, Ben 10, Hannah Montana & meer!

Musiek op Promosie

100e Feesvrystellings nou in voorraad! Now, Bump 25, Bon Jovi & meer!

Fantastiese Feesflieks

46 000 DVD's en Blu-Ray nou op uitverkoping! Bestel District 9!

Slanke Nuwe iPod Reeks - Bestel nou!

iPod nano 16GB - Swart, Was R2,499.00 Nou R2,299.00! Spaar R200!

Groot Feesbesparings op Boeke

2.3 miljoen titels om van te kies.

Vandag se beste aanbod!

Oscars 2010 DVD' s op Uitverkoping

82 Jaar van Uitstaande Rolprente

Casablanca, Titanic, Braveheart, American Beauty, Silence Of The Lambs & meer!

iPods, Wii, toebehore, sonbrille, horlosies & meer by www.kalahari.net!