Kaapstad

Vrydag

Sunny. Mild.

13°C
24°C

7 day forecasts

Terblanche Jordaan, Renaissance Gemeente: Kaapstad

Rapport-gebruiker

TV-program het in dié konteks geen betekenis

deur Terblanche Jordaan, Renaissance Gemeente: Kaapstad
2010-03-13 15:25

Mag ek iets sê oor Die ander kant (kykNET) en sekere Christene se reaksie daarop:

* Ek vind dit verstommend dat die “versoekskrywers” van die tros-pos die moed het om uit Levitikus aan te haal. In die Bybel staan daar ook onder meer dat ’n ongehoorsame kind ’n gruwel is in die oë van God en by die stadspoorte gestenig moet word (Deut 21:18-21). Nou wil ek vra: Sal dié Christene of dominees ons help om ons “ongehoorsame kinders” te stenig?

Wie gaan elke meisie wat trou wat nie ’n maagd is nie by die stadspoorte met klippe doodgooi (Deut 22:21)? Haar ouers of die mans wat nie maagde is nie? En so kan daar honderde voorbeelde uit Levitikus en Deuteronomium genoem word.

* Ek vind dit hartseer dat ons dink God is in ’n “oorlog” met ’n satan en God staan ’n kans om die “oorlog” te verloor – daarom wens ek met my hele hart dat Christene sal besef: Alle krag kom van God en as dit nie van God kom nie, het dit hoegenaamd géén krag nie!

* Laastens vind ek dit aanmatigend (naïef-arrogant) dat ons as mens dink ons kan God aanstoot gee op enige manier.

Het God dan ’n ego wat ’n tantrum gooi omdat ’n program soos Die ander kant uitgesaai word op ’n TV-kanaal in Suid-Afrika?

Nee, nee, nee – kom ons kies ’n groter weergawe van God en nie die god wat ons in ’n geut van ons eie projeksies, agterdog, wanopvattings en bowenal vrees wil druk nie. Ons het mos ’n keuse (’n wonderlike geskenk van ’n liefdevolle God) om te sê: “Ek wil nie die program kyk nie”, want elke TV kom tog met ’n knoppie wat jy aan of af kan sit, of nie?

In vadersnaam – kom ons begin God dank met blydskap – want dankbaarheid ontsluit die krag van God! Laat ons ophou murmureer oor ’n TV-program wat in die konteks van “ewigheid” en die almag­tige, alomteenwoordige, alwetende God – géén betekenis het.

Beoordeel hierdie artikel:

Lewer kommentaar op dié storie


Hanno 3/14/2010 12:22:07 AM
Oorgegewe navolgers van Christus is ook wagters op die mure: deur die Skrif en die Heilige Gees kan waarheid en misleiding toenemend van mekaar onderskei word en kan misleiding deur gebed en toepaslike optrede uitgeskakel word. Bybelgetroue Afrikaanse kommentare ten opsigte van die bogenoemde is te vind in dr Raymond Lombaard ('n gereelde prediker op Radio Tygerberg) se webwerf www.faithequip.co.za , of sy boek oor die Geesteswereld, te kry by Radio Tygerberg, of dr Isak Burger, President van die A.G.S., se boek(e) oor die Geesteswereld.
Ek sien jou 3/14/2010 5:51:06 AM
Uitstekende brief! Gelowiges het elke dag die keuse om te maak: leef ons in geloof of leef ek ons vrees? God is soveel groter as die beperkte wereld waarin ons onsself bevind.
geo 3/14/2010 8:26:15 AM
Dis 'n goeie brief maar ontwyk die probleem. Ja, vanselfsprekend kan jy afskakel, maar wat doen jy daarna? Om te oorreageer is verkeerd, maar wat is die regte optrede in so 'n geval? Ek vra die vraag spesifiek aan Jordaan.
geo 3/14/2010 8:26:16 AM
Dis 'n goeie brief maar ontwyk die probleem. Ja, vanselfsprekend kan jy afskakel, maar wat doen jy daarna? Om te oorreageer is verkeerd, maar wat is die regte optrede in so 'n geval? Ek vra die vraag spesifiek aan Jordaan.
Terblanche Jordaan 3/14/2010 9:06:37 AM
Beste Hanno
As jy praat van "Bybelgetroue Kommentare" dan was die "navolgers van Christus" mos reg oor hul siening oor slawehandel, brandstapels, die plek van die vrou in die kerk, inkwisisie en siening oor 'n plat wêreld waar die ganse heelal om ons gedraai het?
Nog Lombaard, nog Burger, nog Terblanche Jordaan het enige betekenis is die konteks van 'EWIGHEID' of sal onthou word vir ons "skrifuitleg" want ons lees dit in die milieu van waar ons NOU is. Goddank is God EWIG en lees ek die Skrif as 'n Woord wat iets oor my vandag wil sê. Lees weer Job 35:5-8 dan sal jy verstaan ...
Gideon 3/14/2010 3:25:02 PM
Programme soos "Die ander kant" en die mense wat daarvoor val is 'n klag teen die intelligensie van die mensdom. Wanneer gaan mense besef watter skade sulke kwakke aan mense doen? Kom ons sluit sommer in astroloë en dominees, mullahs en rabbi's. Dit is vir my tragies dat mense hulle breine so kan afskakel en totaal gebreinspoel kan word.
Terblanche Jordaan 3/14/2010 6:14:47 PM
@ geo:
Dink dis reeds beantwoord in my brief. Al wat ek kan byvoeg is die vraag: is dit DIE God wat ander verdoem of ons god wat verdoem?
PS: If we can't help them, can we at least try not to hurt them? (Dali Lama se antwoord oor die stryd tussen verskillende gelowe)
katrientjie 3/14/2010 7:03:27 PM
Hanno, ek stem saam met die eerste gedeelte van jou brief. Ek is baie versigtig (ek se nie jy moet wees nie-jou keuse) om enige ander boeke te lees oor kerngedagtes. Die Bybel gee jou antwoorde uit God se Woord. Skrywers van geestelike boeke gee hulle eie idees en vertolkings, wat soms drasties verskil. Ek bly maar by DIE GROOT BOEK vir antwoorde en vertrou die Gees van God. Hy sal jou in alle waarheid lei en leer.
@Terblanche Jordaan, kyk wat die Nuwe Testament se in Hand. 16 vanaf vers 16.
ben 3/15/2010 6:08:07 AM
Verstommend naief!
Lees u nie ook in die Bybel dat ons die sonde moet teenstaan en beveg nie? Dis tog deel van n gelowige se godgegewe taak op aarde,al weet ons dat die poorte van die hel ons nie sal oorweldig nie.Trek die wapenrusting(geveg?) aan en veg teen die sonde,of is u te lui?
Hanno 3/15/2010 6:51:12 AM
Katrientjie, ons kan nie die belang van en behoefte aan Bybelgetroue Bybelstudies en -kommentare in eie moedertaal ontken nie, nie in plaas van die Bybel nie, maar aanvullend tot. Eerder in plaas van sekulere dagblaaie en tydskrifte.
Louis Bothma 3/15/2010 7:30:48 AM
Dis reg Terblanche. Alles het 'n knoppie, en die keuse is joune om dit aan of af te skakel. En jy maak nie vir God bly en vir jouself 'skatte in die hemel'bymekaar as jy ander se knoppies vir hulle beheer nie.
Terblanche Jordaan 3/15/2010 9:12:38 AM
@ Katrientjie
Jy is so in die kol met Hand 16:16 - wens ek kon die gedeelte onthou toe ek my brief geskryf het want stap in CUM-boeke of Lux Verbi in jy verstik en verdrink onder al die waarsêers wat hulself voordoen as die 'eienaars van die waarheid' vir wie dit ook (net soos die vrou in Hand 16:16v) gaan oor wins, geld, profyt, rand en sent.
Jy kan nie die spyker meer op sy kop slaan dat die waarsêers van ons dag die Skrif uitlê om 'n sekere teologie (dogma) te pas en nie die Skrif vir haarself te laat praat nie. (dogma agtertoe gespel is AM GOD)
Laat ons berus by Handelinge 20:24 "Maar al is my lewe vir my kosbaar, reken ek dit van geen belang nie as ek maar net my lewenstaak kan voltooi en die dienswerk wat ek van die Here Jesus gekry het, kan klaar maak: dit is om die evangelie van God se genade te verkondig."
Terblanche Jordaan 3/15/2010 11:36:38 AM
@ ben:
Naïef? omdat ek nie in 'n god glo wat my dreig met die hel of wil bribe met 'n hemel nie? Jy mag in so god glo wat leef in 'n drie-verdieping wêreld (hemel, aarde, hel). Vir my is die Goddelike soveel meer, veel groter omdat God sonder vorm, definisie of dimensie is. Solank ons God wil druk in hierdie drie fakulteite, bly dit 'n god van ons projeksie en hoe op aarde (no pun) word ons dan 'n refleksie van 'n Almagtige Liefde (almagtig - nie plus minus of net soms nie) en Ewige Lewe (sonder voorwaardes of agenda) As ons hierdie Liefde en Lewe met een millimeter wil inperk, kan ek nie in so god glo nie. Want DIS genade dat daar in hierdie Koninkryk (wat nie eendag "miskien" is nie maar nou, hier in waar ek op reis is en 'n pad my raakloop) selfs plek is vir my en DIT sal my sterwingswoorde wees: "selfs plek vir my ..."
katrientjie 3/15/2010 7:16:18 PM
@Terblanche Jordaan, ek stem met jou volkome saam wat die twee Christelike uitgewers aanbetref. Koop nie en betaal ten duurste vir ander mense se "siening" van die Bybel nie.
Ek verskil egter grootliks van jou m.b.t. jou kommentaar teenoor @Ben. Ek glo in 'n Drieenige God: Vader, Seun, Heilige Gees wie vir ons baie duidelik stel dat daar 'n hel (poel van vuur) wag indien jy nie na die Vader, deur Sy Seun se dood en die versoeningsdaad aan die kruis, kom nie. Die Bybel se baie duidelik: Die loon van die sonde is die dood. En ook: "All have sinned and comes short of the glory of God." Hoe word ons sondeloos? Deur die bloed van die Lam en daardie duur prys te aanvaar. Dis verniet!!
God is 'n God van liefde ja, maar hy is ook 'n God van wraak. Hoekom het Jesus dan gesterf om ons vry te maak van die sonde en die dood? Jesus het ook gese: Ek gaan om vir julle plek te berei, sodat julle ook kan wees waar Ek is, m.a.w. die hemel. Maar weereens: Daar is 'n voorwaarde, soos talle in die Bybel: Jy moet Jesus aanvaar as jy persoonlike Verlosser. Anders gaan jy in die HEL beland. Ons God is voorwaar groot, maar stel besliste verantwoordelikhede en voorwaardes.
Ons praat blykbaar by mekaar verby, maar dis mos nie waaroor dit gaan nie. Volgens die Woord van God, is daar beslis 'n Hemel, 'n aarde EN 'n hel. Ek is bly ek het reeds die keuse gemaak.
katrientjie 3/15/2010 7:59:39 PM
Terblanche Jordaan, dit verbaas my dat jy se God wil ons "bribe" of dreig. Hy hoef nie. Hy is Soewerein en het nie ons toestemming of goedkeuring vir enigiets nodig nie. Dis nie omkoop of dreig nie, maar VOORWAARDES en voldonge feite, maar terselfdertyd het hy vir ons 'n Weg gebaan om verlos te word van die GEVOLGE van die sonde en nie van sonde nie. Wys my een mense op aarde wat nie sondig nie. Daar was net Een wat sondeloos was. Lees 1 Joh 2:1-11.
My little children, these things write I unto you, that ye sin not. And if any man sins, we have an advocade with the Father, Jesus Christ, the righteous; and he is the propitiation for our sins, and not for ours only, but also for the sins of the whole world." Lees verder. Luister, God is defnitief nie 'n projeksie nie, maar Alomteenwoordige, ware Skepper van die aarde.

Om tot die aanvanklike punt van bespreking terug te kom: Wat het gebeur met Saul en die heks van Endor toe hulle Samuel opgeroep het? Lees 1 Samuel 28:7 tot end van gedeelte, ook 1 Kron. 10:13+14.
As God in die Ou Testament Saul en sy 2 seuns laat sterf het a.g.v. bogenoemde heks van Endor, sal Hy nou hedendaags wil aanpas om by jou idee van God in te skakel? Verseker nie. God se Woord staan ewig vas. Maar soos jy se, dis jou keuse of jy Hom in alle waarheid wil volg of kompromie met die wereld wil aangaan.
Hanno 3/15/2010 8:45:28 PM
Terblanche, ek het dit teen misleiding in hierdie laaste dae. Ware Bybelgetroue Afrikaanse vertaling, begeleiding, kommentaar, whatever, is baie skaars, daarom neem ek die vrymoedigheid om die bietjie wat ek op afkom, met ander teologies-ongeletterde Jesusdissipels soos ekself te deel. Hoekom gaan kyk die skeptici nie vir hulself op die webwerwe ens van Johan Malan, Raymond Lombaard, of Isak Burger, of luister op Radio Tygerberg Vrydae 19.30 of Maandae 14.30 na Raymond Lombaard nie? Die punt is, ekself het nie al die Bybelgetroue antwoorde nie, maar deur die Gees van Christus kan ek dikwels onderskei wie het, en hierdie onderskeiding met ander deel. Sela.
Terblanche 3/16/2010 12:39:18 PM
@ katrientjie
Laat my net twee goed sê na aanleiding van jou skrywe:
1. Ek het respek (én waardering) vir die manier waarop en waarin jy glo. Ek aanvaar dit volkome omrede ek deeglik daarvan bewus is dat ook ek nie die eienaar van die waarheid is nie.
2. Omrede ek nege jaar van my lewe spandeer het om voltyds Teologie te studeer en myself geskool het om antieke Grieks en Hebreeus gemaklik vlot te lees asook die etimologie van die woorde ken en naslaan - lees en verstaan ek die "Skrif" binne 'n ryk Midde Oosterse Konteks (iets wat jy NIE op kweekskool geleer word nie).

Dit mag jou daarom skok of verstom om te weet dat wat jy aanhaal en in glo NIE nuut is binne hierdie konteks nie. Min Christene weet of (er)ken die verhaal van 'n Rabbi Yeshua van Nasaret binne die direkte invloed van die Hellenisme en Babiloniese Mitologiese Godsdiens.

As ek vir jou sê (en dis 'n historiese feit en nie my interpretasie daarvan nie) dat van die volgende gesê en geglo word van -
Krishna - Indië
Osiris en Kairos - Egipte
Dionysus - Grieke
Attis - Klein Asië en later Assiriër
Addonis - wat in Semitiese taal Adonai genoem is
Bacchus - Rome
en Mythras uit Persiese en Babiloniese geskiedskrywing wat net soos die Hellenisme 'n enorme invloed gehad het op die Joodse denke voor, tydens en na die tyd van Jesus.
Van al hierdie geloofsfigure is geglo: hul is uit 'n maag gebore , dissipels gehad, wonderwerke gedoen, 'n marteldood gesterf, opgestaan uit die dood en belowe om wéér te kom om te oordeel oor "goed" en "kwaad" - selfs van Pythagoras (wat ons ken as 'n wiskundige eeue voor Christus) is geglo het 'n maagdelike geboorte gehad en kon wonderwerke verrig.
Dit sal jou verder verstom om te weet dat jy glad nie uit die "Skrif" die Drie-Eenheid kan bewys of aflei nie - dis ingelees net soos die "Oordeelsdag" in Grieks letterlik (direk vertaal) beteken: die dag van 'separation' wat in my verstaan elke oomblik is waarin ons onsself as 'verwyder' van God sien. Die woorde "a second coming" kom nêrens in die NT voor nie en word ingelees.

Maar hier is nie die plek om die debat te hê nie want soos jy sien is die vraagstuk veel meer kompleks en val in die kader van veel meer ingewikkelde strukture as my vereenvoudiging daarvan binne my eie a priori.

Al waarvoor ek pleit is dat ons Johannes 14 (ek is 'n groot Johannes Evangelie en Briewe groupie) binne konteks sal lees en ook sal raak-lees dat Jesus in dieselfde hoofstuk sê alles wat ek gedoen het, sal julle ook doen en SELFS NOG GROTER DINGE ... en as ons twee hoofstukke aan blaai en sy roerende gebed in Johannes 17 lees en verstaan en sien wat daar in die oorspronklike taal staan, sal ons (veral in hierdie tyd van Pase) ons eie dood en opstanding in 'n gans ander lig sien as wat die "kerk" vir ons leer.

Maar as die manier waarop jy glo vir jou sin maak (die Duitse woord 'Sinn' beteken ook "reis") dan sê ek weer - het ek die grootste respek en waardering daarvoor.

En nee! ek IS nie sondig nie, ek DOEN sonde en die implikasies en konsekwensies van my sonde is die straf daarvan ...

@ Hanno
Ook vir jou opmerkings en waardering vir sekere skrywers oor hul siening en verstaan van die "Skrif" het ek respek. Vir myself kan ek net sê is ek sinies skepties oor sekere van hierdie skrywers omrede hulle 'n honderd jaar se argeologiese opgrawings, die hermeneutiese ontwikkeling en verstaan van Godsbeeld, mensbeskouding en Skrifuitleg blatant ignoreer of gewoon nie weet dat hul nie weet nie. Weereens is dit nie MY kritiek of opinie nie maar sê ek dit binne die biblioteke van kennis van die post-modernisme wat intussen (in my beskeie opinie) vervang is deur 'n nuwe Zeitgeist (tydgees) van Spiritualiteit wat ons wêreldwyd sien. Onthou dat Spiritualiteit sowat 70 000 jaar oud is teenoor georganiseerde Godsdiens wat 'n skamele 4500 jaar oud is.

Ek het al van Lombaard en Burger se goed gelees. Isak Burger se boek oor die "hiernamaals" was in my opinie skokkend flagrant naïef en my met 'n stuk siniese skeptisisme gelaat oor sy fundamentalistiese verstaan van die Skrif binne die konteks van 2000 se ontstaan van tradisie, mites en rites.

Maar dan aan die anderkant (weer terug by die "anderkant"??) wat hy ook al glo en skryf oor die "hiernamaals" - soon we will all know, will we not?

En hiermee volstaan ek by die argument en herhaal my refrein: Kom ons begin God dank !! vir ons verskille en ander manier van glo en reis. Kom ons behandel mekaar met respek as ons God dank dat ons as ewemense een ding in gemeen het en dit is dat ons God kan dank vir die "goed" en die "sleg" ... die "soet" en die "suur" van die lewe want dit maak van die intellek 'n SIEL.
... en dankbaarheid ontsluit die krag van God!
katrientjie 3/16/2010 7:20:18 PM
Hanno, ek verstaan wat jy vir Terblanche probeer se en ek stem met jou saam. Ons huisgesin en die Christelik Evangeliese Gemeente gebruik slegs die 1933 (Ou Vertaling) en die King James Version. Ek ken prof. Johan Malan persoonlik,het baie groot respek vir hom, en weet dat hy diepgaande studies gemaak het omtrent verskillende aspekte van die Bybel, histories, ens. Maar hy probeer nie vir jou skrifuitlegging doen volgens sy eie vertolking nie. My sienswyse is dat ek slegs in Bybelse skrifvertolkings deur die Gees van God gelei wil word, nie mense nie.
Daar word op verskeie plekke in die Bybel gese dat oproep van geeste, medium wees vir seances, boodskappe ontvang van afgestorwenes, ens. (dit word spesifiek by die naam genoem O.T. en N.T.) word baie duidelik veroordeel. Of die mens nou daarvan hou om voorgese te word of nie, die Woord staan vas en jy sal die gevolge dra.
Jozua 3/16/2010 10:31:57 PM
Ek het geen probleem met die TV reeks nie en verbaas my eintlik oor die reaksie wat dit by sg. gelowiges ontlok. Die term gelowiges is vir my self-verklarend - dws persone wat blindelings glo in dit wat hulle self nie kon of wil verifieer nie. Wat my betref het die vrou 'n bepaalde gawe wat sover ek weet positief tot voordeel van haar medemens aangewend word. Neewat vir my is sy 'n kind van die Lig en lewer sy 'n waardevolle bydrae om mense sensitief te maak vir dit wat grootliks nog nie verstaan word nie.
Hanno 3/18/2010 7:24:14 AM
Katrientjie, dis nie altyd "of..Of" nie, maar dikwels "en..en", synde Gees EN Woord, Rhema EN Logos, die Woord met die oe" LEES EN met die ore HOOR, die Woord HOOR EN in die Gees (EN met die Gees in JOU) DOEN: Ek weet jy sal saamstem; Ons help net mekaar om onsself meer Bybel- EN dus Geesgetrou uit te druk. Met jou laaste sin stem ek ook saam, dis hoekom ek immers hierbo begin deelneem het en vandaar my eerste en laaste kommentare hierbo. Shalom.
Magda Kopp 3/21/2010 1:49:56 AM
Ek stem saam met Terblanche Jordaan dat daar baie programme op TV is wat ek nie na kyk nie en ja dit is net die druk van n knoppie dit is en bly jou keuse. Alles gaan vir my oor keuses wat ons maak in die lewe. Ek het gekies om Jesus Christus as my Saligmaker en Verlosser aan te neem en Hom te volg. Val sal ek beslis maar Hy is getrou en is altyd daar om sy kinders weer op te tel. Ek kies watter boeke ek wil lees as dit gaan oor die absolute waarheid Jesus Christus en aan Hom al die eer gee dan kies ek om die boek te lees. As dit handel oor ander gode en ander waarhede dan lees ek dit nie omrede daar net een waarheid is en dit is die Lewende God Vader van onse Here Jesus Christus. Geen ander god het gesterf vir ons sondes en vir die sondes van die hele wereld nie. Geen ander god het ons so lief gehad dat Hy sy enigste seun gegee het om in ons plek te sterf nie. Geen ander god se genade is so groot so wyd en so hoog soos die liefde van Jesus Christus nie. Geen ander god kan n mens vorm in die liggaam van n vrou en dit laat groei tot n volwasse mens nie. Hy is die enigste gewer van lewe want Hy is die Weg die Waarheid en die lewe self. Die groot saak waaroor dit in ons as gelowiges se lewe moet gaan is die getuienis van Jesus Christus. Alle menslike probleme is net in Hom te vindwe en nie in die Wet, in verbonde, in verbondstekens, in rituele, in ikone, of goeie werke nie. Hy het as n dienskneg na hierdie wereld gekom om die straf vir die sonde aan die kruis te dra. Alle dinge is deur Hom en tot Hom geskape. Laastens as ons ek en jy volgelinge van Hom wil wees moet ons bereid wees om deur die wereld verwerp en te nagekom word. Hy het gese as die wereld julle haat moet julle weet dat die wereld my gevoor julle gehaat het. Ons moet onsself verloen en ons kruis opneem waaraan ons vir die wereld gekruisig is en die wereld vir ons. Ons is nie bestem om in hierdie wereld konings te wees nie maar diensknegte vir Christus Jesus en sodate van die kruis in n verdorwe wereld wat in die mag van die bose le. Almal wat nie aan God se aanbod tot redding gehoorsaam is nie, verkeerd deur hulle eie toedoen onder die oordele van God. Hulle leef in rebellie teen Hom en sal die gevolge moet dra. Nie almal wat godsdienstig voorkom is gered nie. Jesus Christus het ons n vrye wil gegee jy kies Hom of jy verwerp Hom.
Slim Jannie 3/21/2010 4:36:10 PM
die anderkant is 'n pot stront en die mense wat daaraan deelneem vergat hulle self.
Domkop 3/22/2010 12:43:33 AM
@Terblanche Jordaan.Nou kan jy vir ons sê wat gebuik jy as jou bron as Woord van God?Hoe kies jy die God wat jy wil verkondig en wat vir jou aanvaarbaar is?Wie het Terblanchue Jordaan of enige ander mens die reg gegee om te besluit hoe moet God wees en wat en wie moet hy nie wees nie as wat Hyself(JHWH)besluit het in sy Woord?Dit klink my die "god" wat jy verkondig se naam is:Terblanche Jordaan(sy woord).Wanneer die Bybel sê die HERE is 'n toornige God en selfs 'n verterende vuur dan is ek bereid om eerder dit te glo as die humanis, Terblanche Jordaan, wat in die "godheid" van 'n sterflike mens glo wie se besluite meer tel as God s'n.Gelukkige het ek nie 'n tv nie.Dis God se keuse vir my om nie my reeds sondige vlees verder te besoedel nie.Gelukkig maak hy voortdurend keuses vir my, want as ek hulleself moet maak sal ek al die rooi knoppies druk,welwetende dis verkeerd.
Brentie 3/24/2010 9:39:18 PM
Terblanche 3/16/2010 12:39:18 PM
Natuurlik is daar baie verhale wat ooreenstem.
Selfs die skeppingsverhale is nie uniek nie.
Die verskil is egter dat sover ek kon vasstel het God slegs 'n verbond met een volk aangegaan.
Nerens kon ek ook bevestiging vind dat die
persone wie jy aanhaal op 'n soortgelyke
wyse as Jesus gedoop is en deur God as sy
Seun geproklameer is.Ook het die boodskap
in die bybel oor die 2000 duisend jaar
waarin dit tot stand gekom het konstant gebly.
Ek verneem graag van jou of jy soortgelyke
getuienis van die ander persone waarna jy
verwys het gedurende jou studie raakgeloop het.
katrientjie 3/25/2010 2:16:43 AM
Terblanche, weet jy, ek gaan nie met jou argumenteer nie. Dis duidelik dat jy "'n unteachable spirit" het. Terwille van die Godslasterlike stelling wat jy gemaak het dat die lys persone hieronder genoem, vergelykbaar is met Christus en die wan-inligting t.o. daarvan, wil ek graag vir persone wat nog nie 'n oorgawe aan Christus gemaak het nie en wie jy onder 'n wanindruk kon gebring het, net die volgende reg stel:

1. Krishna-Guru, Vader en skepper van hinduisme: glo in meditasie,re-inkarnasie, joga en karma. Alles in stryd met die Christelike geloof.
2. Osiris: Egiptiese afgod: voorstaander van alternatiewe seksualiteit (homoseksualisme)
3. Dionysis: god van seks en alkohol
4. Attis: "pagan christ"
5. Addonis: (Adonai is Here of Master in die Bybel)
6.Bachhus: Agnostisisme en "paganism. Ons weet almal dat dit ook die god van sterk drank is.
7. Lord Matreia: antichristelike neigings en voorstander van New world Order.

Van al hierdie mense op die lys is almal behalwe Matreia oorlede sover my kennis strek. As hulle opgevaar het na die hemel, hoekom le hulle liggame nog in hul grafte?

Maar weet jy wat: Jesus Christus se graf is leeg!!! Hy het opgevaar na die reterhand van die Vader.
Watter beter bewys het jy nou nog nodig.
Ek weet dat daar nerens in die Woord "Drie-eenheid" geskryf staan nie, maar lees Joh. 14:26 : But the Comforter, who is the Holy Spirit, whom the Father will send in my name, he shall teach you all things, and bring all things to your remembrance, whatever I have said unto you." Die Bybel het orals 'n heenwyse na die Vader, die Seun en die Heilige Gees as Een. Maar daar is niemand so blind as die wat nie wil sien nie.
Lees gerus ook Eccl. 1:18, Gal. 4:3

Ek is baie bly dat ek nie 9 jaar op universiteit teologie bestudeer het nie, want dit lyk vir my dit het jou nou heeltemal verwar. Daarom se ek weer: Ek lees nie ander mense se kommentare en skrif-uitleggings nie. Laat dit maar aan een van die Drie-eenheid, nl. die Heilige Gees oor.
katrientjie 3/26/2010 12:31:57 AM
Terblanche, waar het jy jou inligting bekom m.b.t spiritualiteit wat volgens jou 70 000 jaar bestaan? Die skepping is slegs 6 000 jaar oud. Ek weet dat daar voor die Skepping engele geskep is, waarvan drie hoofengele, o.a. Lucifer satan, wat homself op gelyke voet met God gestel het, gerebelleer het teen God en toe uit die hemel, saam met 1/3 van die engele geskop is. Daar staan spesifiek geskrywe dat nerens in die Bybel, K.J.Version (konkordansie) genoem word hoelank terug hierdie gebeure plaasgevind het nie. Miskien uit die Griekse mitologie? Defnitief nie die Bybel nie.
Nico 3/27/2010 11:50:18 AM
Kan iemand my asseblief iets oor Terblanche Jordaan vertel? Jare gelede het ek in die Kaap gewoon en ek onthou dat daar een of ander polemiek was oor die man. Ek kan nie meer die detail onthou nie.
Johannes 7/20/2010 9:36:47 PM
Terblanche, ja God is Almagtig, dis waar, maar dit vat niks weg van die feit dat Hy sekere dinge (soos okkultiese praktyke) haat nie! En Hy straf mense wat dinge doen wat Hy haat... die sondvloed, die ballingskap bewys dit en die Finale Einddoordeel sal dit ook bewys! Bekeer jou betyds!
Jou naam
*
E-posadres
*
Kommentaar
*
 
 
 

binne rapport

Weer
Verkeer
Lotto
Ksd: 13-24°C Sunny. Mild. Pta: 8-19°C Afternoon clouds. Cool.
Jhb: 5-16°C Mostly sunny. Cool. Bfn: 5-19°C Sunny. Refreshingly cool.
Dbn: 14-21°C More sun than clouds. Cool. PE: 12-20°C More sun than clouds. Mild.
7-dag-voorspelling...

Betrekkinge - Vind jou droomwerk

Learning Delivery Specialis

KwaZulu Natal - Durban
MultiChoice Africa

Lead Architect

Gauteng,KwaZulu Natal - Durban,Western Cape - Cape Town
Hire Resolve

Intermediate to Senior J2EE Developers needed

Gauteng - Johannesburg
E-Merge IT Recruitment
R350,000-550,000 Per Annum Cost To Company

Motors - Soek deur duisende nuwe en gebruikte motors

RENAULT

Clio III 1.4 Expression 5-dr
2007
R 109,995.00

TOYOTA

Yaris T3 Sedan 1.3 Plus
2008
R 129,990.00

TOYOTA

Corolla 1.8 Exclusive
2009
R 215,990.00

Eiendomme - Vind 'n nuwe huis

KALK BAY

House R 13 000 000

MOSTERTSDRIFT

House R 16 000 000

SCHOONGEZICHT

House R 1 900 000

Reis - Besoek, Bespreek, Laat Waai!

Gratis Speletjies - TE VEEL NUUS? Neem ‘n blaaskans

Kalahari.net - doen vandag jou inkopies aanlyn

Lae pryse op Boeke!

Miljoene titels om van te kies. Spaar nou tot 40%!

DVD's vir R129.95 Elk

Kry al die topverkopers en nuwe vrystellings vanaf R129.95 nou! 100e DVD's om van te kies.

Koop jou UNISA & Akademiese Teksboeke & WEN Groot

Koop enige teksboek van kalahari.net en 50 gelukkige lesers sal 'n R100-koopbewys elke dag van Maandag die 19de tot Saterdag 31 Julie wen.

Vuurwarm Musiekvrystellings

Kry jou gunstelingalbum van die musiekwinkel. Lae pryse op ALLE albums.

Tot 20% af op Elektronika

Besoek die Elektroniese winkel vir die nuutste produkte en toebehore. Fantastiese aanbiedings op handelsnaam-produkte.

Vandag se beste aanbod!

Die Warmste Nuwe Vrystellings

Nou net R129.95

Bestel jou gunsteling flieks en betaal slegs R129.95!

iPods, Wii, toebehore, sonbrille, horlosies & meer by www.kalahari.net!

'n Plaaslike gemeenskap waar jy mense kan ontmoet, fotos en videos op laai en vele meer...